|
||||
|
||||
מורין דאוד, חדה כתער, כותבת שלמרות שבוש טוען שאין לנהל מדיניות מלחמתית על סמך דעת קהל, הרי שהמזכיר לבטחון פנים ויועצי הנשיא משתמשים בקבוצות פוקוס בדיוק כדי למכור את המלחמה וההתגוננות האזרחית. דרך אגב היא מזכירה שהחברה שמוכרת סרטי הדבקה תרמה 100,000 דולר לרפובליקנים בשנת 2000. מקדמי המכירות ניסו להשתמש במפורסתמים במערכה התקשורתית לקידום עירנות הציבור אבל קבוצות הפוקוס שללו את הרעיון. אולי בגלל שהציבור הרחב יודע שלכוכבים בהוליווד כבר יש מלאי חרום של חבילות פראדה, פלגרינו ודום פריניון. |
|
||||
|
||||
נהדר! אני מציעה ש"מפורסתמים" יהיה התרגום ל"סלבריטיז"- כלומר כל אלה שפרסומם נשען על ערכים חיצוניים צרכניים ודביליים לחלוטין. (שזה בעצם רובם המכריע של המפורסמים.) |
|
||||
|
||||
כלומר... זה היה בהנחה שהמפורסתם יצא לך בטעות. אם לא, כלומר אם זו כבר מלה מוכרת, בדיוק במובן שהצעתי, אז לא הצעתי, ולא אמרתי כלום, ואני כבר-כבר הולכת לפינה... |
|
||||
|
||||
אם את כבר בפינה, את יכולה לעשות שם פנלים? תודה. |
|
||||
|
||||
טוב, אז מי שהמציא את זה גאון. אגב, גם הדיסכלייזמר שלך נחמד. [אם כי אולי הגיע הזמן שימציאו גם לזה תרגום לעברית] |
|
||||
|
||||
נדמה לי שמי שהמציא את זה היה ציפורה. |
|
||||
|
||||
עכש"ז? |
|
||||
|
||||
אני בעד ציפורה, אבל אל תבנו על זה, אני גם הצבעתי לעבודה :) |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |