|
||||
|
||||
אני לא יודע איך זה עובד בישיבות התיכוניות, אבל נא לזכור שהמספרים שנתתי כוללים 5 יחידות מתמטיקה, חמש יחידות אנגלית, חמש יחידות מחשבים, חמש יחידות כלכלה+מדה"מ, שיעורי העשרה (כיתת מחוננים, במימון ההורים, כמובן), ושטויות נוספות. מינימום השעות, כמובן, הוא הרבה יותר נמוך. |
|
||||
|
||||
אני למדתי 22 שעות שבועיות לבגרות (כולל בתנ"ך ובמחשבת ישראל) בישיבה תיכונית ועשיתי 5 מחשבים, 5 פיזיקה, 5 אנגלית, 5 תנ"ך. ממוצע הבגרות שלי עולה על 11, וציוני הבגרות בישיבה שלנו היו בין הטובים בארץ. אם מסתכלים על תיכון כגוף שמטרתו הוצאת תעודת בגרות טובה, הרי זהו בזבוז משווע של זמן. תראו את בתי הספר האקסטרניים, על יעילותם ומהירותם. |
|
||||
|
||||
ויכוח מעניין. מערכת גרועה ביותר מנסה להתחרות במערכת שלרוב האנשים שלא היו בה אין מושג מה היא באמת שווה. אני לא יודע מה יש בישיבות אבל מערכת החינוך הרגילה בעיני כל כך גרועה ממטרותיה ועד יכולה לעמוד בהן כך שהוויכוח פה די מוזר. |
|
||||
|
||||
משמעותה של יחידת לימוד הוא מספר השעות השבועיות שמוקדשות לה. לפיכך, לא יתכן שאתה למדת פחות ממני ועשית אותו מספר של יחידות (או אף יותר). לפיכך, אין לי אלא להסיק שהזכרון שלי טועה, ולמדתי הרבה פחות שעות משאני זוכר. אין פה תיכוניסטים, תגידו? |
|
||||
|
||||
הזיכרון שלך טועה בכך שאפשר לגשת לבגרות ברמת ''חמש יחידות'' וללמוד הרבה פחות. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |