|
||||
|
||||
אתה לא יכול לשתוק קצת? |
|
||||
|
||||
למה שלא תישאל את השאלה הזאת לגבי עצמך ולא רק לגבי ההודעה הזאת אלא גם לגבי כלל ההודעות שלך? |
|
||||
|
||||
הוא לא התכוון לתקוף אותך אישית, תגובה 117918 |
|
||||
|
||||
שכ''ג, הסבר בבקשה. |
|
||||
|
||||
אין צורך להסביר , יש רק צורך לשלוח לאי השדים אם זה עדיין קיים . |
|
||||
|
||||
הוא בסך הכל לא רוצה להפסיד בהתערבות תגובה 117708 |
|
||||
|
||||
שהפתיל הזה החל מההודעה המטופשת של שוטה הכפר ואילך ימחק לאלטר. |
|
||||
|
||||
אם היית עוצר רגע כדי לחשוב לפני שקפצת, היית מבין לבד מי הפך את הפתיל הזה למטופש בתגובתו הרפלקסיבית. כמו כן אני רוצה לברך אותך על הצטרפותך למועדון חובבי הטי''ת. תוכל לקבל את התקנון אצל המזכירה, גב' חסידה בר-סלב. |
|
||||
|
||||
אז אולי עכשיו טסביר את תגובה 117891? |
|
||||
|
||||
מה עוד יש כאן להסביר, אחרי שהמסכסך (כשמו לא כן הוא) טרח בתגובה 117918 1 להפנות את מר אשד לתגובה 117708 שלי, שאמורה היתה להאיר את עיניו קצרות הראי של אלי להקשר בו נכתבה תגובה 117891 שהעלתה את חמתו? אלא שהאדון הנכבד היה כבר על נתיב המלחמה, ובמקום להגיב באיזה "אופס, סליחה" קטן ומחויך משלו, הוא ממשיך לרטון ולזעוף כאילו ההודעה ההיא באמת נכתבה אליו ברצינות. בזאת הוא מוסיף את פשע העקשנות לחטא התגובה הפזיזה, שהרי מלכתחילה היה יכול לשים לב לקריצה שקרצתי שם, למשל בכותרת "ששששש". מאדם שעיסוקו בספרות אפשר היה לצפות למעט יותר עירנות בקשר להבנת הטכסט, עירנות שהיתה אמורה להפנותו להודעות קודמות שלי בעץ גם אם לא קרא אותן מלכתחילה, ולחסוך את כל הפיאסקו הזה. אני שוקל לתבוע אותו תביעת נזיקין ע"ס 10,000 ש"ח אפילו אם זה הולך לעלות לי בעוד פתיל מייגע של האשמות והאשמות שכנגד. לא רק לאהמ"ה מותר. אני מתנצל על ההסבר הארכני/טרחני, ומבטיח לחזור עליו כל אימת שאידרש. _________________ 1- למרות שהיה צריך לנסח "הוא לא רוצה להפסיד *את* ההתערבות" וגו', |
|
||||
|
||||
נו באמת. תזכיר לי פעם, אני אראה לך כמה פתילים של הדבר האמיתי. חוץ מזה אחרי שתזכה ב10,000 ש"ח שלך, אתה יכול להעביר לי אותם בתור תמלוגים על השימוש באלמנטים משמי. |
|
||||
|
||||
אני מעביר לך אותם כבר היום. לשם כך עליך לספק לי בדואל את מס' המשתמש והסיסמא שמאפשרים לבצע פעולות בחשבונך דרך האינטרנט. ברכותי על הכסף הקל שעשית! ואגב, אנקדוטה בעניין ההתערבות: בשעתו ניסיתי לעניין לובביצ'ר אחד בהתערבות דומה לגבי המנוח (שאז עוד היה רק שכיב מרע), אך הוא התחמק. בתחילה התירוץ שלו היה שלאחר ההתגלות במהרה בימינו ממילא לא יהיה שום ערך לכסף, כך שאין לו סיבה להתערב. הצעתי לו שאני אשלם מקדמה כבר באותו יום עצמו, כך שהוא יוכל ליהנות ממנה מיידית, אך הוא התחמק גם מזה בטענה שכמה ימים לא משנים לו כלום לעומת הנצח, וגם הוסיף פתאום איזו הסתייגות מהתערבויות כאלה בכלל, ודיבר על כך שאסור לערב תענוגות חומריים בעניינים רוחניים. אמרתי לו שמצידי הוא יכול לתרום את הכסף לצדקה רוחנית כמו ת"ת או להשתמש בו להפצת תורת הרבי ברבים, אבל לא יצא מזה כלום, ונותרתי עני כשהייתי. באסה. |
|
||||
|
||||
כדי להעביר לי כסף אתה זקוק למס' המשתמש והסיסמא שמאפשרים לבצע פעולות בחשבוני דרך האינטרנט? אני לא חושב. נדמה לי שאם כבר אתה זקוק למס' המשתמש והסיסמא שמאפשרים לבצע פעולות ב*חשבונך* דרך האינטרנט. כל מה שאתה צריך ממני הוא את מספר חשבון הבנק שלי. |
|
||||
|
||||
את כינויו . זוהי תגובתי האחרונה בעניין. |
|
||||
|
||||
ומקורית מאד. מועט המחזיק את המרובה. |
|
||||
|
||||
אני פונה למערכת למחוק את הפתיל הזה ,אינני רואה כל סיבה להשאיר אותו. |
|
||||
|
||||
במקומך הייתי מרגיש אותו דבר. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |