|
||||
|
||||
א. למה שינוי הוא שם אבסורדי (לא רק להצהיר, רצוי גם להסביר *למה*)? היכן האבסורד ומדוע הם מנצחים במשחק האבסורד מול השם הססגוני ש"ס? ב. מה זאת "עשיה שלילית" ומהו הציר עליו אנו מדברים? האם בשליליות את מדברת באופן שיפוטי (אני למשל חושב שעשייתם חיובית דווקא) או שאת מדברת על מעין אנטי-עשיה (מעין וקום עשייתי שכזה)? ג. יש קשר בין מספר המנדטים שמפלגה מקבלת לבין היכולת הפרלמנטרית שלה. נקווה שמספר המנדטים שלה יעלה כפי שמעידים הסקרים ואז הם יוכלו לעשות קצת יותר. ד. שינוי לא מדברת על הגבלת הילודה לחרדים ולערבים. ה. לחילונים אין משיחים (אם הם באמת חילונים ולא פשוט סתם חברים באיזו דת אלטרנטיבית). את משליכה בטעות את עולם המושגים שלך על אחרים. הסיבה של החילוני להצביע שינוי, איננה משיחית והוא איננו מצפה לאיזה סוג של גאולה. ו. מדוע את ממשיכה להתוכח עם הדחליל שמסרס אנשים בגלל שהם הלכו מכות בתקופת הגן, שמפלה אנשים על בסיס גזע, שמחרים ילדים להורים בגלל שהם ירדו מנכסיהם ושפוסל מאנשים את ההורות רק משום שהם מבולבלים לגבי "איך הכי טוב לגדל ילד בגיל ההתבגרות"? *לא יעזור לך כלום* אף אחד כאן מלבדך לא טען את הטענות איתן את מנהלת ויכוח סוער. הויכוח הסוער שלך עם אותו דחליל, לא עוזר להציג את עמדתך ולבסס אותה, אלא להיפך. היו לך טענות חשובות ומאוד לגיטימיות לגבי חדירה לרשות הפרט, אז מדוע לטשטש ולהעלים אותן ע"י שטף של שימוש בכלי הדמגוגי של ויכוח עם דחלילים? |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |