|
||||
|
||||
כמובן שמוכרחים פרסומות, אך מוכרחים לשים עליהן גם מספר הגבלות אתיות, למשל: הפרסומת חייבת לתת מידע אמין על המוצר. יש היום מצב שבוא ישנן פרסומות שפשוט לא אומרות מילה או חצי מילה על המוצר שלהם וסתם מנסים לחקוק לנו את זה בזיכרון ולבלב את המוח. מסקנה: אם מפרסמים אז מפרסמים באופן כזה שהפרסומת תגיד משהו על המוצר(ומומלץ שיהיה מידע אמין). |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |