|
א. דיברנו על בית הספר לא? לא הזכרתי זאת בהקשר האונ'. ב. ראה א'. ג. נכון, לכן אני מעדיף מבחני בגרות (שאומרים קצת) על פני המבחנים של בית הספר עצמו (שלא אומרים כלום מלבד "מה היתה הקפריזה של המורה שמי יודע בכלל מיהו או מהו"). ד. עקרונית אני מסכים איתך. גם אני חושב שעדיפה הבדיקה של עבודות ושל דיון, על פני מבחנים. אך האופן המכפיר שבו הבדיקה הזו נערכת (ואופי העבודות השטחי שדורש דיבו.. צבאי... קצ.... וברו... ורק בנקודו... קצרו... בלי להגי... משו... מהותי או מקורי) והאופן השטחי של הדיונים הנובע מכמות הסטודנטים גורמים לי להתגעגע לפעמים למבחנים אוביקטיבים. מבחינה אידאלית אני מסכים איתך, אבל לי נשבר כבר מהאופן הדפוק שבו האקדמיה מתנהלת. הרחבת אופקים, אני כבר לא מחפש שם... אני שם בשביל הנייר.
מעשית - אני אישית מעדיף מבחנים עם חומר פתוח, על פני כל השיטות האחרות.
|
|