בתשובה לגיל לדרמן, 14/12/02 20:37
113218
עם מתמטיקה בקושי הצלחתי להתמודד לבד. לא מעט בגלל העובדה שהמורה שלי אולי ידעה מתמטיקה, אבל לא ידעה עברית ברמה גבוהה כל כך. התוצאה הייתה שאם לא הבנתי את הנושא, היא הסבירה לי אותו שוב ושוב ושוב,(רצון טוב היה לה, והרבה)אבל מה? אותו הדבר.

לעומת זאת, כשאני לימדתי את החברות שלי אזרחות‏1 או היסטוריה, נתתי להן אנלוגיות שונות ומשונות. כתבנו שירים על מבנה החמולה הערבית‏2, בנינו דגמים של הכפר הערבי מבמבה וביגלה, השווינו בין הכנסת לצופים, הסברתי להן על הבעיתיות של גרמניה בשנות השלושים בהשוואה לישראל של היום, וכל מיני דברים תמוהים שכאלו.

אז אני לא מצפה ממורים שיכתבו לי שירים וישחקו איתי באוכל, אבל כן שיהיה להם ידע עשיר מספיק- לא רק בשביל התלמידים החזקים (ומה, להם לא מגיע?) אלא גם בשביל התלמידים החלשים יותר, שצריכים לתקוף את הבעיה מכל מיני כיוונים, עד שימצאו את הדרך בה הם כן יבינו.

1פתחתי קבוצת לימוד. גם כי ככה למדתי את החומר טוב יותר, אבל בעיקר כי רציתי שתהיה להן תעודת בגרות.
2חמי רודנר לעולם לא יישמע לי אותו הדבר

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים