|
||||
|
||||
לאן שולחים סיפורים? איך שולחים (באיזה פורמט וכד')? ושאלה נוספת: האם כתב-העת החדש מחליף את 'המימד העשירי' אן משלים אותו? |
|
||||
|
||||
למאמר. לא להודעה זו. ואנצל את ההזדמנות, לטובת אלה שלא הבינו את מהות הקשר בין "חלומות באספמיה" ל"מימד העשירי", לתת שתי תשובות לשאלה: א. אין קשר. נקודה. ב. לאלה שלא הבינו את א', הנני להביא, בשינויים קלים, הודעה שפרסמתי בזמנו באתר האגודה: ----- "המימד העשירי" ו"חלומות באספמיה" הנם שני כתבי עת שונים, נפרדים, בלתי תלויים. *המימד העשירי* הוא כתב העת של אגודה ישראלית למד"ב ולפנטסיה, שכתובתה נתונה במאמר ולכן לא אעתיק אותה לכאן. הוא מכיל מאמרים, ביקורות, סיפורים (מתורגמים ומקוריים), טור אישי אחד (של עבדכם הנאמן) ועוד. מידע נוסף על המימד נתן למצוא בכתובת http://www.sf-f.org.il/story.php3?id=185 , שלא ניתנה במאמר ועל כן הבאתי אותה כאן. המימד העשירי מופץ *חינם* לחברי האגודה ונמכר בכנסים ובשאר אירועים הקשורים באגודה. *חלומות באספמיה* הנו כתב עת עצמאי *שאינו* קשור באגודה (אם כי רבים ממשתתפיו חברים בה). הוא מושתת, כאמור במאמר, על סיפורי מקור, אך כולל גם כתבות, מאמרים וסיפורים מתורגמים. עוד מידע - בכלל זה הוראות כיצד לשלוח חומר, לעשות מנוי, לחפש בחנויות וכו' - ניתן למצוא באתר כתב העת, שרשום גם הוא, בשם אלוהים ושרפיו, בקישורים של המאמר למעלה, ולכן לא אביא אותו כאן. ----- |
|
||||
|
||||
לאימייל שמצויין כאן בהודעתי. (ממילא הכל מגיע אלי, לא משנה אם דרך האימייל ההוא או דרך האימייל הזה...) אה, כן, וכפי שניר אמר, חלומות באספמיה והמימד העשירי הם בלתי תלויים לחלוטין. המימד העשירי הוא כתב העת של האגודה, וככזה נושא אופי מסוים. חלומות באספמיה הוא יוזמה פרטית, וככזה נושא אופי אחר. אנחנו מעודדים את כל מי שרק שומע לעשות חברות באגודה (ולכן נותנים הנחות משמעותיות לחברי אגודה ברכישת חוברות/מנוי ומפרסמים טופס הצטרפות לאגודה בסוף כל גליון), כי אנחנו מאמינים בחשיבותה ובתרומתה הגדולה של האגודה למד"ב בישראל. מי שעושה חברות באגודה, כמובן, זוכה גם למימד העשירי בתיבת הדואר שלו, דבר שמכפיל את ההנאה. :-) |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |