|
||||
|
||||
מצד שני, הדו-גלגליים לא ידועים במיוחד בהתחשבותם בשאר האוכלוסיה, ולא איכפת להם להעיר את כל השכונה בלילה, כל עוד הם יוכלו להשוויץ בפיצוצים. ותודה ממדור המראה שעל הקיר. |
|
||||
|
||||
אמנם אני רב גלגלי, אבל נדמה לי שאתה מכתים כאן ציבור שלם בגלל עוולותיהם של כמה בני תשחורת מנוסרי אגזוז. |
|
||||
|
||||
נכון. והרי, לא יתכן שבאמת הייתי עושה טעות כזו. אז למה התכוונתי? |
|
||||
|
||||
המעמד הדו גלגלי הבורגני שאני משתייכת אליו לא מייצר פיצוצים בלילות בשכונות שקטות. ולכן גם אינו חש צורך להתנצל בשם כמה עשבים שוטים שעושים זאת. מה שכן, להיותך דו גלגלי ישנם שני יתרונות ברורים: אחד, כשאתה עושה תאונה אתה מת לבד ולא הורג עוד כמה הולכי רגל/נוסעים/טרמפיסטים תמימים איתך. שניים, לא צריך לחלץ אותך. מוקדש בהוקרה למועדון מחלצים אנונימיים, ותודה ממדור ההומור השחור. |
|
||||
|
||||
לא רק שלא צריך לחלץ אותך, בדרך כלל צריך לא לחלץ אותך. אופנוענים המייחסים חשיבות לאיבר המשמש בד"כ להפרדה בין האזניים, מקפידים לשאת על הקסדה מדבקה בולטת ובה מתבקש הצבור הרחב *שלא* להסיר את הקסדה במקרה תאונה. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |