|
||||
|
||||
ארז, עזוב - הוא מתכוון בוודאי להתנהלות שלנו השמאלנים מול בריוני-הימין - שבמקום להשיב להם בשפתם (קרי: אלימות), אנו בוחרים לנהוג, ע"פ רוב, בדרכי-התנהגות חנוניות ומתנצלות, ובמקום לצעוק להם ברחוב "בוגדים אתם בעצמכם", או לירוק עליהם בחזרה, אנו "נמנעים מלרדת לרמתם", מחייכים אליהם ולמעשה מודים בהיותנו חלשלושים, "לא מספיק ישראלים" ו"לא לאומיים מספיק כמותם"... ו'תאמת? בנקודה הזאת, נראה לי שהוא צודק - יוצא לי כבר מאני-לא-אגיד-איפה ההתנהגות המתנצלת הזאת של "שלום עכשיו", מר"צ ודומותיהן... הם רצחו לנו ראש-ממשלה, לא להיפך. כדאי תמיד ולנצח לזכור זאת. |
|
||||
|
||||
נו, מה אתה רוצה? אם המדינה מרשה את קיומו של הקבר המפואר של הצדיק ברוך גולדשטיין והפולחן המתנהל סביבו, מה לנו כי נלין? |
|
||||
|
||||
נראה לי שזה העמדת פנים דמוקרטית של מי שלא מבין "שהמדינה" לא יכולה לא רשאית להתערב בפולחן של אזרחים אם הפולחן הזה לא פוגע פיזית או מסית או לא עומד בניגוד לחוק המדינה לא צריכה או לא אמורה לממן כל מיני פולחנים אבל אם לדעתך זה פסול עדיין אין לך זכות לדרוש מהמדינה לאסור פולחן כזה. אתה חושב שמותר להשוות בין פולחן-ברוך ובין פולחן-יצחק? כי בטח אתה יודע שהרבה חושבים שצריך להפסיק אותו. מה תגיד אז? |
|
||||
|
||||
ההשואה הנכונה היא לפולחן עז-אדין אל קסאם שאותו הזכיר עמית. שניהם טרוריסטים ולשניהם יש אוהדים שרואים בהם גיבורים וחלקם מוכן ללכת בדרכם. האם מדינה דמוקרטית צריכה לסבול פולחנים כאלה? לגבי פגיעה פיזית והסתה, פולחן גולדשטיין כולל גם אותם. |
|
||||
|
||||
המדינה גם מרשה (לצערי) את קיומו של הקבר המפואר של עז א-דין אל קאסם, בליבה של עיר יהודית (נשר), ופולחן המתנהל סביבו. (ואני מתנגד לחלוטין לפולחן סביב קבר הרוצח גולדשטיין). |
|
||||
|
||||
כדאי להזכיר, שאת האנדרטה לגולדשטיין ציווה בית המשפט להרוס, אך דחה עתירה להריסת הציון של קסאם. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |