|
||||
|
||||
את, לא אתה :) למה להניח שלא כל ילד יכול להיות מדען? תניח שהוא יכול ותתן לו את הכלים לכך. אם תניח שילד לא יכול לעשות משהו, רוב הסיכויים הם שהוא באמת לא יוכל - כי הוא לא מאמין שהוא יכול. ברור שבסוף לא כולם יהפכו למדענים, אבל ככה מי שירצה יוכל. בדיוק בגלל שהילדים הם נפש שטרם בשלה חבל להניח כל מיני דברים בקשר ליכולות שלהם. אתה אולי הבנת גם בלי מפה, אבל בטח יש ילדים שלא. זה כמו שבכימיה יש אנשים שמסוגלים לדמין את המבנה המרחבי של המולקולה ויש כאלה שצריכים דגמים. לא כדאי פשוט להביא את הדגמים במקום לגרום לתסכול של אלו שלא מצליחים לדמין? אני לא חושבת שצריך לתת לתלמידים רק כלים למחקר, ואני גם לא חושבת שזה מה שיקרה. ברגע שהתלמיד קורא בספר הוא לומד גם איך להשתמש בספר כדי להשיג מידע, אבל הוא גם לומד את מה שכתוב שם. |
|
||||
|
||||
אבל מה נעשה עם כל כך הרבה מדענים? מי ינקה להם את המשרד? |
|
||||
|
||||
מדעני ניקיון, כמובן. |
|
||||
|
||||
כל הכבוד פופק, הרי זוהי שאלת השאלות. לכן הבעתי ביקורת על הרעיון של פתיחת שערי האוניברסיטאות לרווחה. הדיון הציבורי האמריקאי די מפשל בנקודה הזו, הם מתעקשים על כניסה מוגברת של סטודנטים כפתרון לפערים, ועכשיו הם צריכים להתמודד עם שוק עבודה בו לתואר ראשון אין ערך גבוה כמו שהיה לו בעבר. לפי אותו קו לוגי, הרי שאם מדיניות כזו תימשך לאורך זמן, בסופו של דבר את המשרדים ינקו בעלי התואר הראשון, בעוד שהעבודות הממשיות תהיינה תפוסות על-ידי מחזיקי תארים מתקדמים יותר. |
חזרה לעמוד הראשי |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |