![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אין לי מקור נתונים מלבד הפקוקים שבחברי שטוענים שהסיוט בבוקר מקדים ומחריף מדי שנה. אני זוכר שאפשר היה לצאת מראשון או רעננה בשבע ולהגיע ב-45 דקות לטאצ'דאון בצנטרום של הגוש. בני הגוש מבלים למיטב ידיעתי למעלה מ-10 שעות שבועיות בפקקים ומדובר בגידול של כ- 25% תוך 15 שנה. אם תוסיף את גידול האוכלוסיה הגושית וכמות הרכבים החדשים לעומת סוף שנות האלפיים ותקבל תוך עשור פקק כלל גושי רציף מ 06:30 ועד 20:00. נסה להשוות בין הגידול בנסועה, אוכלוסיה וכלי הרכב לקצב גידול הדרכים ושיפור התחבורה הציבורית ואלוי תוכיח שיהיו פחות פקקים בגוש דן. אני חושש שתגלה תמונה קודרת וגושית למדי. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אה, זה ברור - התחבורה פה מבוססת רכב פרטי. גם הפקקים בכניסה ללונדון, ניו יורק וברצלונה קשים מאוד אבל להם יש אלנטרנטיבה. | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
טענתי שצריך לפזר את מרכזי האוכלוסיה בישראל באופן הומוגני יותר. אם התשובה לבעיית הפקקים היא לפקוק את גוש דן לחלוטין כנראה שהרעיון כאן: תגובה 679796 רלוונטי משחשבתי. גם אם אאמץ לרגע את האג'נדה האנטי-ציונית שדוגלת בניתוק היהודים מאדמתם וריכוזם במקום צפוף, כדאי קודם לפתור את האתגר התחבורתי רק ואז "לפתח את הצפיפות". צפיפות לא מולידה פתרונות אלא רק מעכבת ומסבכת את המצב. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
OECD: כבישי ישראל הם הפקוקים ביותר מבין מדינות הארגון. | ![]() |
![]() |
![]() |
חזרה לעמוד הראשי | ![]() |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
![]() |
© כל הזכויות שמורות |