|
||||
|
||||
כי אתה לא מתמקד באנלוגיה עצמה. אקבל את טענתו של עומר לבורותי העמוקה, ונניח לרגע בצד את הויכוח לגבי הגדרת המתמטיקה, ולכן אתמקד בטענה הראשונית שלי לבדה: לקחתי 5, הכפלתי ב-3 (או באות המייצגת את המספר הזה) והבנתי שכל זה שווה 15, האם הרחבתי את עולם המספרים, או שכל התרגיל/משוואה שעשיתי כבר היה גלום בו? וחזרה להגדרת תחומי המתמטיקה: האם תחומים חדשים המתגלים במתמטיקה ופיזיקה ומרחיבים את ענפי המדע האלה, זו התרחבות של היקום או של התחום, או שמדובר רק בהתרחבות של המדע שלנו על התחום? |
חזרה לעמוד הראשי |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |