|
||||
|
||||
לדעתי ההסבר הזה תגובה 516540 אמור לספק, אתה חושב שלא וממשיך לטעון להתנשאות שיטתית שלי על חברי האייל, אוכל רק להביע מורת רוח מהטענה הזו, ומכך שאתה ממשיך ללעוג לי. הייתי קורא לאנשים האחרים שדנו איתי כאן ושואל לדעתם, האם נהגתי בגסות או בהתנשאות, אבל אין צורך להיות כל כך דרמטי. אם יש לך טענות מהותיות על עמדותי בעניינו של השופט דרורי ופסק הדין, אשמח לנסות ולענות, אם לא אני מעדיף שתמשיך לחשוב שאני תפסן תחת מתנשא ומתמם, לא אנסה לשנות את דעתך. |
|
||||
|
||||
טענת שמשיבי הסקר השיבו כך היות והם חסרי בקיאות, סיסמתיים או לא מבינים. אתה, לעומת זאת השבת תשובה שונה כי (בחר): 1. אתה מצוי באותה רמה של שטחיות, חוסר בקיאות וסיסמתיות כמו שאר האיילים. 2. רמת השטחיות, חוסר בקיאות וסיסמתיות שלך גבוהה משל שאר האיילים. 3. רמת השטחיות, חוסר בקיאות וסיסמתיות שלך נמוכה משל שאר האיילים. 4. בעצם לא נכון לקשור בין רמת השטחיות, חוסר בקיאות וסיסמתיות של המשיבים לעובדה שבחרו אחרת ממך. השבת תשובה אחרת כי ערכת, כמו שאר המשיבים, תהליך לוגי בראשך והגעת למסקנה אחרת, ובעצם אתה קצת מצטער על ההאשמה שלך מקודם. בהצלחה! |
|
||||
|
||||
אתה שוב חוזר על הטענה הראשונית שלך, אבל מקשט אותה בקצת יותר ציניות וארסיות, עניתי לה. |
|
||||
|
||||
אאלץ לגלות לך את התשובה הנכונה. התשובה הנכונה היא 4. האם אתה מבין מדוע? האם יש לך הסתיגויות לאי אילו מן החלקים של התשובה? |
|
||||
|
||||
תגובה 516169 |
|
||||
|
||||
ו תגובה 515484 זו תשובה שכתבתי לך, אגב, הסעיף הרלוונטי הוא ג'. |
|
||||
|
||||
הפכנו ל''כנס העתידנים''. |
|
||||
|
||||
בקיאותי במדע בדיוני מצומצמת יותר אפילו מבקיאותי המשפטית, אנא הסבר. |
|
||||
|
||||
מדובר בספר (הזוי במיוחד) של סטניסלב לם. חלק ממנו מתאר את הכנס עצמו, שבו כדי לחסוך בזמן חולקו מראש כל פרטי ההרצאות, ולכן ההרצאות עצמן מתנהלות בערך בצורה הבאה: המרצה צועק מספרי סעיפים שונים ומשונים מתוך הסיכום, והמתנגדים צועקים מספרי סעיפים אחרים. |
|
||||
|
||||
יש לקישון פיליטון כזה. |
|
||||
|
||||
Great minds וגו' |
|
||||
|
||||
אני רואה שזה פטנט חוזר אצל לם. כמו הספר שלו שכולו ביקורות על ספרים שלא נכתבו מעולם. |
|
||||
|
||||
איזה ספר? |
|
||||
|
||||
אני לא זוכרת את שמו, אבל ספר ממש ישן. |
|
||||
|
||||
קראת בעברית? מוזר, חשבתי שאני מכיר כל מה שתורגם משלו , אולי - כמוני, טעית והתכוונת לבורחס? |
|
||||
|
||||
לא, זה לם, גם אם משהו ברעיון היה אכן מתאים גם לבורחס (אבל לא ספר שלם כזה). אני לא בטוחה שקראתי אותו בעברית, זה היה מזמן. |
|
||||
|
||||
"קראתי את פסק הדין כולו......אין לי שום דרך לדעת ששאר המשתתפים לא קראו אותו, זו הייתה הנחה" (חלק מייצג ורלוונטי מתגובתך). <אתרעת רטוריקה> אני איני מקבל תשלום מאיש תמורת ההשתתפות בדיון הזה. אין לי שום דרך לדעת שאתה מקבל עליו תשלום. אך זו הנחתי. מובן שאיני סבור כך, למרות שתיאורטית יכולתי להביא עדויות נסיבתיות ונימוקים מן הבטן. זו רק הדגמה. מן הראוי לכבד את בר הפלוגתא, והנה שני עקרונות לדוגמא: 1. לא להניח מראש כי בר הפלוגתא שלך נחות ממך בזריזות הבנתו, עומקו, בקיאותו המשפטית או המאמץ שהקדיש לדיון (או יושרו, בדוגמה שלי). 2. הנחת? שמור בבטן. על תקבע את הדבר כעובדה בדיון. אם בר הפלוגתא שלך אכן נחות ממך בכישוריו, תוכל לעשות ממנו קציצות גם בלי להצהיר על נחיתותו כעובדה. |
|
||||
|
||||
לא הנחתי אף אחת מההנחות שאתה מניח שהנחתי בסעיף 1, אולי חוץ מההנחה לגבי המאמץ שהקדשתי לדיון, הנחה סבירה בהתחשב בעובדה שאני מובטל. אין לי שום רצון לעשות קציצות ממישהו, כפי שכתבתי - "אם 20 אחוז מהאנשים שקראו את הדיון הזה יפטירו, בשיחת הסלון הבאה שלהם "הדרורי הזה הוא לא כזה גרוע כמו שעושים ממנו", דייני." אני לא בטוח שהשגתי אפילו את זה, כך שקציצות לא באות בחשבון כלל. בכל מקרה, אתה ממשיך לנסות ולהפוך אותי למשהו שאני לא, אין לי כוח להתמודד עם הטענה הזו, מי שיירצה יקרא את תגובותי ויחליט כמה מתנשא אני וכו'. |
|
||||
|
||||
אוף.שוב. "ג.כל מה שסקר האייל מראה הוא שרוב מוחלט של המצביעים בסקר לא קראו את פסק הדין/ לא הבינו אותו/ לא בקיאים מספיק בהלכות משפט." (מתגובתך). אתה קראת והם לא. אתה הבנת והם לא. אתה בקיא והם לא. אתה התאמצת (מתגובה אחרת) והם לא. לגבי הקציצות, הבה נחליפן ב"תוכל להתעלות עליו בטיעוניך". למען הסר ספק: "לעשות מהם קציצות" - במובן המטאפורי בלבד. |
|
||||
|
||||
אין לי כוח לענות לך, בוא נסכם שאני חרא מתנשא. |
חזרה לעמוד הראשי |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |