|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
גם ככה קשה לזוז בכביש, ומי שנוסע בנתיב הימני צריך לעקוף אותם כל פעם שהם עוצרים בתחנה. |
|
||||
|
||||
אז הפתרון הוא קביעת הנתיב הימני כנת''צ, לא העלאת מספר המכוניות הפרטיות על הכביש. |
|
||||
|
||||
הרעיון הוא הפיכת כל הכביש, ולא רק הנתיב הימני, כנת''צ. |
|
||||
|
||||
(ועל הדרך, אם אפשר לדאוג לנתיב אחד לאופניים) |
|
||||
|
||||
תל-אביב היא עיר עם כבישים צרים שאין בהם הרבה מקום ולכן הגבלת הנתיב הימני לתחבורה ציבורית רק תצר את מרחב התימרון של הנהגים ותגביר את הפקקים. |
|
||||
|
||||
אם כל מי שיסע בכביש יהיה אוטובוס (או מיניבוס, או מונית), התנועה תהיה הרבה פחות צפופה. |
|
||||
|
||||
ויהיה גם הרבה פחות חופש תנועה. |
|
||||
|
||||
יהיו קצת פחות חופש והרבה יותר תנועה. |
|
||||
|
||||
זה בעיקר משום שחלקם מתעקשים לעצור באמצע הכביש ולא להיכנס לתחנה. |
חזרה לעמוד הראשי |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |