|
||||
|
||||
שאלה ראשונה - בוא נכניס את זה לדיון. שאלה שניה - אז אני מבין שאתה מסכים להכניס כמרים לצה"ל, לטובת הנוצרים הטובים שעושים ימים כלילות להגנתך? שאלה שלישית - אני לא רואה כאן בעיה. |
|
||||
|
||||
שאלה ראשונה - בסדר. תהנה בדיון. שאלה שנייה - לא. אם הם לא רוצים שלא ישרתו. שאלה שלישית - אתה לא רואה בעייה מבחינתך או שאתה לא מבין למה אני טוען שהתורה אוסרת? |
|
||||
|
||||
לא יזיק לצטט את האיסור מהתורה, להשכלתי, אבל הוא לא ישנה את דעתי בנושא. |
|
||||
|
||||
האיסור על עבודה זרה הוא ידוע ומפורסם ואינו צריך ראייה. הרמב''ם פוסק בהלכות עבודה זרה שהנוצרים הם עובדי עבודה זרה בכך שהם מאהילים בן אדם. ברובד אחר, הם מאמינים באל המשרת את האדם ומספק לו סליחה על חטאיו. מכיוון שעבודה זרה היא עבירה גל על גויים, אינני רואה כיצד מדינה יהודית או מי ממוסדותיה יכול לעשות כל פעילות דתית אקטיבית למען עבודה זרה. עדיף שלא ''תעזור'' ליהדות מאשר תעזור ל''כל הדתות''. |
|
||||
|
||||
התורה אינה אוסרת. הכרתי והפליטי היו בני ישראל? |
חזרה לעמוד הראשי |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |