|
||||
|
||||
האיסור על עבודה זרה הוא ידוע ומפורסם ואינו צריך ראייה. הרמב''ם פוסק בהלכות עבודה זרה שהנוצרים הם עובדי עבודה זרה בכך שהם מאהילים בן אדם. ברובד אחר, הם מאמינים באל המשרת את האדם ומספק לו סליחה על חטאיו. מכיוון שעבודה זרה היא עבירה גל על גויים, אינני רואה כיצד מדינה יהודית או מי ממוסדותיה יכול לעשות כל פעילות דתית אקטיבית למען עבודה זרה. עדיף שלא ''תעזור'' ליהדות מאשר תעזור ל''כל הדתות''. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |