בתשובה לנועה ו, 19/09/06 9:26
האומנות מופצצת ע''י שונאי הדיאלוג 410337
הסיבה ברורה בהחלט: המעוף והיצירתיות שייכים לאמן שהביא אותה למוזיאון.
האומנות מופצצת ע''י שונאי הדיאלוג 410376
איזה מעוף ואיזה יצירתיות?
מרסל דושאן כבר עשה את זה עם המזרקה שלו.
הבנו.
הלאה.
האומנות מופצצת ע''י שונאי הדיאלוג 410381
ממש לא. הנעל מלווה אותך בכל אשר תלכי. המזרקה לא. הנעל גם יכולה לייצר דיון מעמיק על תרבות הצריכה, גלובליזציה, בלבניזם, ציר הזמן המבלה אותה, מהם חיינו לעומת הנצח, והלא כהרף עין.אמרנו עין? מחזיר אותנו למבט, ומכאן למוזיאון, והרי לך סגירת מעגל!
האומנות מופצצת ע''י שונאי הדיאלוג 410383
פלצנות בריבוע.
חוץ מזה, את האסלה ניתן לפגוש בכל מקום, אם רק נכנסים לשירותי הגברים שבו. בשביל נעליים יש להשפיל מבט.
האומנות מופצצת ע''י שונאי הדיאלוג 410395
את ממש לא מבינה באמנות. ודאי שבאופן נורמלי צריך להשפיל מבט אל הנעליים, אבל זו בדיוק הסיבה שבמוזיאון הן מופיעות באופן שתיאלצי להביט בהן. כמעט אפשר לומר, להתמזג אתן. כביכול, לעבור את כל הדרך מן הנעל אל הנעלה! ובין לבין, לעבור דרך תרבות הצריכה במאוסה שכבר הזכרתי.
והחשוב ביותר, המבט, שמאז לאקאן כבר איננו מביטים עליו באותה צורה. וגם האופנה, והוורידים ברגליים, הצלוליטיס, משבר הבריאות בארץ, ההפרטה, מקומו של הפרט בחברה, והנעל - ינעל אבוכ באופן כללי.
האומנות מופצצת ע''י שונאי הדיאלוג 410420
תהני, אם זה עושה לך טוב...

חזרה לעמוד הראשי

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים