|
||||
|
||||
אינני מכירה כמעט אנשי שיווק(1) אבל אנשים פרסום היכרתי כמה. ורובם מפרסמים, ברוב המקרים, דברים שנראה להם שאיש אינו צריך, שהם לא מועילים בלשון המעטה, ושהם עצמם לא היו קונים אותם בשום מקרה. זה לא עניין של "לדעת מה הלקוח צריך", אלא לחשוב שהוא לא צריך. 1. אני מכירה רק 2, אבל במקרה דווקא כאלה שמשווקים תרופות חיוניות, כך שזה באמת לא משקף. |
|
||||
|
||||
דוגמאות? (אגב, לי אישית נראה שאיש לא צריך לק צבעוני לציפורניים, זה נראה לי לא מועיל בלשון המעטה, ואני עצמי לא אקנה את זה בשום מקרה. אז?) |
|
||||
|
||||
בדוק את עצמך: כשכואב לך הראש או, יותר טוב, הגרון האם אתה... א. לא לוקח שום משכך כאבים - זה מטפל רק בסימפטום. ב. לוקח משכך כאבים אחרי פרק זמן ארוך יותר ממה שנהגתי לפני 5 שנים - עם הגיל עלתה הסיבולת שלי. ג. לוקח משכך כאבים מהר יותר מבעבר - המחשבה על המשכך פשוט עולה בי מהר יותר כשמתחיל לכאוב לי. אתה לא חייב לענות כרגע, עדיף אולי לחכות לשפעת הבאה עלינו לטובה. |
|
||||
|
||||
אצלי זה א' (שפעת או לא שפעת), אבל מה הקשר? מי שלוקח משכך כאבים מלכתחילה עושה את זה למרות שהוא לא צריך? מה, הסימפטומים זה לא משהו שחלק מהאנשים רוצים לטפל בו? אגב, האם התמכרות למשככי כאבים נוצרת בגלל פרסומות משתילות מסרים, או בגלל שימוש יתר במשככי הכאבים והתמכרות להשפעה הפיזית שלו? |
|
||||
|
||||
ידעתי שיענו לי את תשובת ה-מה רע לטפל בסימפטומים? זאת לא הפואנטה שלי. הרעיון הוא שאפשר לדחוף לך כמות יותר גדולה של מוצר מסוים ע"י "השתלה של קיצורי דרך מחשבתיים", לדוגמא- פרסומות של איש עם ראש אדום מהבהב- פסקול מחריד- למה לסבול? - דקסמול - עננים שקטים, לדעתי, כן מקצרות את פרק הזמן שבין תחילת תחושת כאב הראש לבין המחשבה- אולי אני אקח אקמול? מה שמעלה בתורו את צריכת האקמול. ואגב, הגברת הצריכה של סוג מוצר מסוים היא מטרה משותפת לכל החברות המתחרות בתחום. סליחה על הבלגן - אין לי זמן NOR מחשב (איתות עשן למי ששואל) |
|
||||
|
||||
למיטב זכרוני, בילדותי אנשים לקחו תרופות במהירות רבה בהרבה מהיום. |
|
||||
|
||||
בחייך, אתה משוה כאב ראש של היום למיגרנות של שנות השישים? |
חזרה לעמוד הראשי |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |