בתשובה להאייל האלמוני, 03/10/05 12:21
להיות שונה (בדיוק כמו כולם) 334630
לדעתי זה אמור לתת הרגשה חגיגית של אירוע ("יצא החדש של עמוס עוז!").
להיות שונה (בדיוק כמו כולם) 334753
''יצא החודש ספר של רות סירקיס''. הרבה יותר סביר.
להיות שונה (בדיוק כמו כולם) 334766
אני לא יודע איפה להדביק את זה בדיוק, אבל מתבקש להזכיר כמשקל נגד לתופעות שצוינו לעיל את כל העניין של The Long Tail: http://www.wired.com/wired/archive/12.10/tail.html
להיות שונה (בדיוק כמו כולם) 334780
לא הבנתי מה כאן משקל הנגד.
להיות שונה (בדיוק כמו כולם) 336055
אתה יכול להדביק את זה כאן תגובה 255003.
להיות שונה (בדיוק כמו כולם) 336072
או, תודה! אני כמובן התכוונתי לכך שסטימצקי (עפ"ז) מתנהגים כמו Barns & Noble בכך שהם מגבילים את המלאי שלהם בחנויות, וכך מפספסים את "הזנב הארוך". עם זאת, נדמה לי שדווקא באתר האינטרנט שלהם אפשר למצוא ספרים שאי אפשר למצוא באתרי הספרים האחרים. אולי יש להם מחסנים גדולים של כל הספרים שלא נמכרו.
להיות שונה (בדיוק כמו כולם) 336167
Barnes & Noble "מגבילים את המלאי בחנויות"? לא לכל חנות ספרים יש שטח המדף של ספריית הקונגרס. מה הם יכולים לעשות?
להיות שונה (בדיוק כמו כולם) 336179
הכוונה לחנות הרשת של B&N (מחזיקים רק 130K הכותרים הפופולריים ביותר, לעומת אמזון שמחזיקים הכל), לא לחנויות.
להיות שונה (בדיוק כמו כולם) 336183
מזמני המשלוח השונים של אמאזון לספרים שונים, מהעיכובים הלא צפויים לפעמים ומהעובדה שבאתר שלהם רשומים גם ספרים שיצאו מהמלאי והופסקה הדפסתם, אני מסיק שהם לא מחזיקים את הכל, אלא מזמינים במיוחד. ברנס אנד נובל לא עושים את זה?
להיות שונה (בדיוק כמו כולם) 336188
לא. B&N מגבילים את המצאי באתר ל-‏130K כותרים (זה מה שאני זוכר מהדוגמה במאמר על הזנב הארוך).
להיות שונה (בדיוק כמו כולם) 336191
מה הם יכולים להרוויח מהגבלת המצאי ב*אתר*? שיקנו עוד דיסק.
להיות שונה (בדיוק כמו כולם) 337332
לא ידוע לי אם נכונה הטענה שאתר האינטרנט מגביל את מספר הכותרים שניתן להזמין ממנו, אך הדבר נשמע לי קצת לא הגיוני מכיוון שבחנויות עצמן יכולים להזמין לך כל ספר שנמצא בהדפסה אך אינו בחנות, והגדילו לאחרונה ושכללו את המערכת כך שיכולים לחפש לך עותקי יד שניה לספרים שגם אינם בהדפסה, דרך הסכמים עם חנויות יד שניה שונות ברחבי ארה''ב שהתחברו למאגר הממוחשב של הרשת.
להיות שונה (בדיוק כמו כולם) 337357
יכול להיות שהם עשו זאת בדיוק בגלל הביקרת עליהם במאמר על "הזנב הארוך"?
להיות שונה (בדיוק כמו כולם) 337376
זה תלוי ממתי המאמר. התכנה שודרגה וקיבלה את התוספת הזו בערך בתחילת 2005.
בכל אופן, לא נראה לי שהציפיה מחנות של ספרים חדשים שתהיה מסוגלת להשיג לך גם ספרים שיצאו מהדפסה כל כך טריוויאלית.
להיות שונה (בדיוק כמו כולם) 337419
המאמר אכן פורסם קודם :)
להיות שונה (בדיוק כמו כולם) 337447
הצצתי עכשיו במאמר, וראיתי שהוא מהאוקטובר 2004. חודשיים בכל זאת נראה לי כמו פרק זמן קצר מכדי להשפיע על המהדורה החדשה של BookMaster שיוצאת בערך פעם בשנה.
בכל אופן, לינקקתי את המאמר לחברי מהחנות ואראה אם מישהו מהם יודע יותר ממני על הנושא.
תשובה מעובד ותיק בחברה 337757
לפי מה שהוא אומר, אתה ככל הנראה צודק. הנה חלק מהתשובה הארוכה שכתב:

Thanks for sharing this. Fascinating article.

I don't remember the timeline Out of Print was
implemented. However, it's not too hard to implement
it if you think about it. The OP search provides very
little information and is more title based than ISBN
based. For example, when you use the OP search it
returns both hardcover and paper options for the same
title. No description other than what shape the book
is in and the cost, which is why most customers I do
OP searches for don't follow through and make a
purchase. The main reason it's simple to implement is
that all the info comes from what was probably an
existing database: Alibris.

Long before the Alibris search in Bookmaster, BN.Com
offered used book options online by partnering with
various used bookstores (not just Alibris). However,
I think this came after amazon.com's similar offering
of used books being sold by any Joe/Jane. When I'm
unable to find a used book for a customer in
Bookmaster I always make sure to point the customer to
bn.com where there are more options.

חזרה לעמוד הראשי

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים