|
||||
|
||||
עכשיו אתה סתם מקשקש. הומוסקסואליות היא לא דרך של הטבע לווסת ילודה (אין נתונים על השתנות כאחוז באוכלוסיה כתלות במצוקת הרעב). לגבי היתר ראה תגובה 155021. |
|
||||
|
||||
מי שמקשקש פה רוב הזמן זה לא אני. אגב, לאחרונה התגלה שיש הומוסקסואליזם גם אצל חיות. |
|
||||
|
||||
נו, אז? |
|
||||
|
||||
בטבע לא אמורות להיות סטיות כאלה (אם ההתרבות נחשבת כמטרה טבעית של מישהו או משהו). |
|
||||
|
||||
סטיות, מוטציות, פאשלות וסתם מקריות - כל אלה מתרחשים בטבע. זה כל הקטע שלהן, שהן מתרחשות, אבל לא נפוצות. אם יש בני אדם הומואים, עקרים, עקומים, או חולים, למה שלא תהיינה חיות כנ"ל? |
|
||||
|
||||
סיכמנו כבר שאתה שייך לזן אחר ממני, זן של אנשים מושלמים יותר, היודעים מה הטבע רוצה. לכן אתה יודע מה הן סטיות או פאשלות של הטבע. אני לא. בעיני הטבע הוא כולו מקריות אחת, וכך גם בני האדם. אבל מה אחד כמוני מבלבל לך את הראש? |
|
||||
|
||||
<אנחה> ברור לי שזה מיותר, אבל אני אעשה את זה בכל זאת: נגדיר "נורמה בטבע" כדבר שקיים באופן טבעי ומהווה, נגיד, לפחות 80 אחוזים מהמקרים. נגדיר "סטייה" ככל שאר 20% המקרים. הומוסקסואלים, לפי הגדרה זו, הם סטייה מהנורמה המינית בטבע. הם קיימים, הם שווי זכויות, הם אחלה בני אדם באופן כללי ולחלקם הגדול יש חוש אופנה יותר מפותח מאשר לי1. האם זה משנה כהוא זה את עובדת היותם סוטים מהנורמה? לא. האם עובדת היותם סוטים מהנורמה כוללת בחובה אילו שהן השלכות שליליות? לא. זהו. 1 אבל זה נכון גם לגבי סטרייטים, אז זה לא הישג גדול. |
|
||||
|
||||
דובי, לדעתי כשאתה אומר ''סטייה'', וכשכמה איילים אחרים כאן אומרים ''סטייה'', אתם לא מתכוונים לאותו דבר. הויכוח אינו ניטש על העובדה שהומוסקסואלים מהווים מיעוט סטטיסטי (נקבל את זה כהנחת עבודה), אלא על העניין הערכי. המילה ''סטייה'' היא טעונה, כי היא מגלמת משמעות של משהו חולה, לא טבעי, פגום. |
|
||||
|
||||
כן, גם המילה מוטציה. זו הבעיה עם שימוש במילים. כשמילה, נייטרלית ככל שתהיה, מתייחסת לדבר שאנשים רבים רואים בו דבר שלילי, היא עצמה תהפוך למילה שלילית. מקרה בולט, כמובן, הוא המרדף חסר התכלית אחר מילה לא מעליבה לתיאור אנשים עם פיגור שכלי. פעם מפגר היה מספיק טוב. היום, מפגר זו כבר קללה. אז משתמשים בכל מיני מילים אחרות (אני כבר לא עוקב). אותו דבר קורה גם באנגלית. אין לזה סיכוי. כל מילה שמשמעותה ''חריג'' (כולל המילה ''חריג'' עצמה, ואפילו המילים ''שונה'' או ''אחר'') תקבל עד מהרה משמעות שלילית, פשוט משום שאנשים חושבים שמה שחריג, שונה או אחר, הוא בהכרח שלילי. אין זה אומר שבשם התקינות הפוליטית לא אוכל לדבר על דברים שאינם סטנדרטיים. אנשים פשוט יאלצו להאמין לי (בלי שאני אכתוב שוב ושוב הודעות כמו זו) שכשאני אומר ''סטייה'', ''מוטציה'', ''חריגה'' או כל מילה דומה, כוונתי למשמעות הנייטרלית ולא לזו הקולוקיאלית והמעליבה. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
במקום ''מפגר'' אומרים ''אדם עם פיגור שיכלי''. אוי ואבוי אם תקרא לאדם כזה מפגר- מיד יעוטו עליך כל מיני יודעי דבר, ויתנו לך הרצאות מטופשות על למה-זה-ממש-לא-בסדר-לקרוא-לאדם-כזה-מפגר. מפגר זו מילה אסורה. עוד מעט נתחיל לקרוא לאדם עיוור ''אדם עם עיוורון'', לאדם נכה ''אדם עם נכות'', ולאדם יפה ''אדם עם יופי''. |
|
||||
|
||||
PC זה תופעה שלילית, אבל אסור לשכוח שמדובר בריאקציה ל-bigotry וחשיבה סטיראוטיפית, שגם הם תופעות שליליות. תארת יפה מאוד בתגובתך איך שני היצורים האלה ניזונים אחד מהשני. על פניו נראה כאילו הם מנוגדים, אך הם חיים להם בסימביוזה נפלאה. החוכמה היא למצוא דרך שתזרוק את שניהם לפח. על מנת שאבין למה אתה בדיוק מתכוון כאשר אתה אומר סטייה, האם לשיטתך גם נגינה איכותית על פסנתר או מין אנאלי הם סוגים של סטיות? |
|
||||
|
||||
נגינה איכותית היא כישור נרכש, ולכן אינה יכולה להחשב סטייה. מין אנאלי זו בחירה אסתטית (נרכשת), ולכן אינה יכולה להחשב סטייה. סתם מגעיל. |
|
||||
|
||||
אז לשיטתך, הומוסקסואליות שלא נובעת מהטיה גנטית (אלא נרכשת או מהווה בחירה אסתטית) היא לא סטייה, אבל הומוסקסואליות בקרב אלה ש"נולדים ככה" היא כן. האם אני מבין אותך נכונה? |
|
||||
|
||||
הומוסקסואליות נרכשת (אם נניח שיש דבר כזה) תהיה ''סטייה מהנורמה החברתית'', שעבורה אני צריך להמציא מילה אחרת. היא לא תהיה ''סטייה מהטבע'', מבחינתי. לעומת מי שנולדים כך, שזו אכן סטייה מהטבע. כאמור - סטייה בלי כוונה שלילית. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
אמממ... ותודה על ששיתפת אותנו בחוויותיך המרנינות. |
|
||||
|
||||
ולמרות שזה לא הנושא, אינפורמציה זו הובאה כשירות לציבור וכן גם, קצת, כדגדוג ביבים קל לחבורה חביבה ומדושנת-אינטלקט. דגדוג שאכן פעל את פעולתו. אם זה פגע קשות באנינות טעמך, אתך הסליחה, ולא אעז לנדב לך עצה קטנה שהתכוונתי לנדב (זה היה צריך להיות משהו בנוסח אם אתה לא מאמין, נסה ותיווכח) ומהו כן הנושא? ובכן, הנושא, ככל שמקובל במחוזות האיילות, הוא ברומו של עולם. ערכים, נורמות, כיוונים חברתיים, סטיות מהן ומי קובע, ואיך הוא קובע, והאם זכותו לקבוע, ועל פי אילו קריטריונים יקבע את אשר יקבע וכולי וכולי וכולי, עד כי יטיפו מחשבים עסיס ומקלדות תתמוגגנה. ומהו הנושא מנקודת ראות אובייקטיבית, פחות או יותר, של צופה מן החוץ? ובכן, התגוששות אינטלקטואלית בין זכרים, *כל* התגוששות אינטלקטואלית בין זכרים, גם אם על פניה היא עמוקה ומנומקת ורהוטה לתלפיות, ובעצם, *בעיקר* אם היא עמוקה ומנומקת ורהוטה לתלפיות, לעולם אינה אלא וריאציה נוספת על נושא עתיק לעייפה: למי יש יותר גדול. לא נכון? ולהשלמת פרטים בנושא שאיננו הנושא, נא עיין בתגובה 155329. |
|
||||
|
||||
כן, תודה. מי מחזיק אותך כאן נגד רצונך? |
|
||||
|
||||
ולא בניגוד לרצוני. זו הידיעה הנוסכת רוגע כי אתה צפוי כמו השמש הזורחת. זהו הבטחון הגמור והמשרה שלוה, אמש, כי לא תאחר לשלוח לי את אחת מהודעות "לך/י/ו לעזאזל!" הענוגות שלך, המנמרות בחינן את האתר כולו, כהיתקעויות אלו בין המצרים הפזורות לאורך חייו של פו הדוב הזכור לטוב. אלו, בין השאר, מתכונות הקסם המחזיקות אותי כאן1. 1 וכן גם העובדה שבכמה הזדמנויות אחרות היית יותר נחמד אלי, וכן גם העובדה הפשוטה שהאייל הוא מעניין ומעשיר. |
|
||||
|
||||
"ובכן, התגוששות אינטלקטואלית בין זכרים, *כל* התגוששות אינטלקטואלית בין זכרים, גם אם על פניה היא עמוקה ומנומקת ורהוטה לתלפיות, ובעצם, *בעיקר* אם היא עמוקה ומנומקת ורהוטה לתלפיות, לעולם אינה אלא וריאציה נוספת על נושא עתיק לעייפה: למי יש יותר גדול." סתם, מעניין אותי אם את באמת חושבת כך או שזה עוד נסיון לפרובוקציה. חבל שלא השארת דואל, היה יותר מעניין לדבר על זה בפרטי. |
|
||||
|
||||
בדיעבד וכשוך הסערה (שבליבי, גם אם לא בליבו של אף אחד אחר), תגובה 155336 היתה מעט נמהרת, משוב להתנשאות הצוננת שבתגובה 155308. ואעפ"כ, אם תעבור על כמה מהתגובות הרבות (נדמה לי) שהגיעו הנה בייחוד אתמול, אולי תסכים איתי שהן מוסיפות גוף ראיות נאה לתזה הבסיסית שבתגובה ההיא - המפגן האינטלקטואלי הזכרי ככסות לפוביה האנאטומית. אחרי התגובות האלה ניתן להרחיב את התזה מעבר לפעילות האינטלקטואלית גרידא, לפעילות המוחית הזכרית בכלל... ומה לעשות, וזכיתי להתוודע אישית (בתקופה הקדם-לסבית שלי), במסגרת הקמפוס, לכמה וכמה אנאטומיות שעליבותן עמדה ביחס ישר לאינטלקט הנודע לתהילה של נושאיהן. לעניין אחר לגמרי: הדיון הזה גרם לי, בין השאר, לעשות איזשהו חשבון נפש גם עם עצמי, וגיליתי משהו מעט מטריד: למרות ההכרה הלסבית העמוקה והשלמה ולמרות מערכת זוגית מספקת ויציבה, נשאר לי מין צורך, אולי הרגל, ליצור עם בני המין השני אינטראקציות שיש בהן נימה, איך לומר... מפלרטטת קמעא (הגם שזהו פלירטוט עצבני ומתלהם). במובן זה אכזבתי מעט את עצמי. (אין לי מושג מדוע הפלתי דוקא עליך, מכל העולם, את הוידוי הקטן הזה. זה כמעט מזמין תגובת "אל"פ, אבל כדאי ש..." :-)) דואל: אולי קשה להאמין, אבל נכויתי בעניין זה, למרות שהסבירו לי חזור והסבר שהדואל הוא הדבר הבטוח בעולם. לא אלאה אותך בפרטים המייגעים, אבל מאז אני משאירה דואל רק לאנשים שאני מכירה היטב ולא באתרים ברשת. סתם, עוד משהו, שבח למדיניות הסרת תגובות באתר הזה: אתמול החלפתי מחמאות עם מישהו שהעלה השערות לגבי המקצוע שלי1, ואח"כ הצטערתי שירדתי לרמתו. עכשיו, כשנכנסתי, גיליתי לשמחתי שהפתיל ההוא נעלם. בלי קשר, אני נהנית מרבות מתגובותיך ברחבי האתר. כל טוב, מולי. 1 כמו האמא של השופט, אלא מה? הקלישאות בנושא זה הן כמעט יותר עתיקות מהמקצוע עצמו. |
|
||||
|
||||
אבל אשמח לדעת אילו דיונים יוכלו להפריך את טענתך. אמרת שהודעות רבות מאלה שהיו הוסיפו משקל לתזה שלך. ומה עם האחרות? האם הן לא גרעו מן התזה שלך? האם תתייחסי לאיזשהו דיון אינטלקטואלי בין זכרים כאל יותר מתחליף להשוואת גדלים אנטומיים? האם נקבות יכולות בכלל להיות חברות בדיון כזה? אם לא, כיצד תסבירי את הנקבות שבכל-זאת מדיינות עם זכרים באתר הזה? האם הן נקבות-בכאילו? |
|
||||
|
||||
פרידה? בקושי הספקנו להכיר וכבר את נודדת? אני שאלתי את השאלה שלי במלוא הרצינות, לא על-מנת להתנגח (אלא מה? את הניגוחים אני שומר לבני מיני) אלא מפני שזה מעניין. אני לכשלעצמי מנוע מהתבוננות אובייקטיבית במתרחש, ולא יעזרו לי כאן כל הטענות שאני מחוץ לתחרות (4 ס"מ ביום טוב, כבוד השופט, וזה כשמודדים מהבסיס התחתון). מכל מקום, תודה על המחמאות, גם את לא קוטלת קנים (הה הה) שכ"ג |
|
||||
|
||||
וכאן *ה*מהפכה, בהא הידיעה, שהביאו איתם הטלפונים הסלולריים: עומדת חבורה של גברים, ומשווה, למי יש יותר קטן. |
|
||||
|
||||
אישית, נשבר לי הטלפון הסלולרי מהדיון הזה. |
|
||||
|
||||
* מהדיון הזה ודוקא עכשיו, כשהתחלתי לנסח מסמך פיוס ואחווה בין שני העמים, בעקבות תגובה 155880... |
|
||||
|
||||
לא נכון. "למי יש יותר גדול" זו סוגיה פשוטה, שניתן לפתור בשירותי הגברים. בשביל זה לא צריך דיון, או ויכוח, או אתר לדיונים ולויכוחים. צר לי כי הדעות הקדומות שלך מונעות ממך להתייחס לכל דיון שחברים בו גברים (שימי לב כי יש כמה וכמה נשים באתר, אבל למה להתבלבל מהעובדות?) כאל דבר-מה רציני. |
|
||||
|
||||
טוב, אז כשתפתרו, תביא קצת ערכים מספריים ואז יהיה לנו על מה להתבסס. |
|
||||
|
||||
אחלה. אספי גם את נתונים מקרב משוות מידת החזיה. תביאי את המספרים ונעביר חוויות. לאחר מכן גם נוכל לדון בשאלה : מי עוסק ביותר אובססיביות בשאלה "למי יש יותר גדול", גברים או נשים? _____ שלום כיתה ד'. ילדים חמודים, כווולם לשיר ביחד : איי בי סי די דאאאבל די... |
|
||||
|
||||
ערכים מספריים? בשמחה! c=300,000km/sec מרוצה?
alpha=1/137 |
|
||||
|
||||
אפשר הסבר? (לא הסבר למתימטיקאים, הסבר לעמך) |
|
||||
|
||||
הקבוע הראשון הוא מהירות האור, הקבוע השני נוגע לאלקטרודינמיקה קוונטית, וידרוש הסבר של פיסיקאי אמיתי, לא פישר עלוב שכמותי. |
|
||||
|
||||
אז מה עם כל ההרצאה כאן תגובה 155630? מה, אין עליה איזה חרם או תיאוריית קונספירציה או משהו? (אגב גם אני לא הבנתי אבל אני מחכה בסבלנות להסבר שלך לאלמוני השני) |
|
||||
|
||||
אני לא מבין מה הבעיה. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
יש בזה משהו. מתאים לתבנית הקבועה של דמות מוקצנת שמתגרה באנשי האייל, תוך שליטה טובה מאוד בשפה. |
|
||||
|
||||
כדי לעזור לי להתאקלם, אפשר להביא דוגמאות של "דמות מוקצנת שמתגרה באנשי האייל, תוך שליטה טובה מאוד בשפה"? |
|
||||
|
||||
ומי שמנצח בתחרות כזאת, יובס ע''י כל חמור. |
|
||||
|
||||
וכפי שזה כל כך הולם לבוטצ' שונאת גברים (אם כי היא עושה הכל בשביל להראות כמו אחד) את דאגת להראות לנו בתגובתך שלך יש את הכי גדול. |
|
||||
|
||||
שבעס. נחת והחלפת כוח, וחזרת להכניס כאפות, אה? משום מה, תקפנותך הקלה קצת מזכירה לי מנחה חייכן ועצבני בתחרות יופי בה השתתפתי לפני מספר שנים. הוא שאל אותי (וקולו נוסק מעלה) איך זה שנערה עם הופעה כל כך נשית מתבטאת בסגנון כל כך גברי. עד היום אינני יודעת מה הייתי אמורה לענות לו, ועדיין לא הבנתי מה הקטע הזה - "סגנון כל כך גברי". |
|
||||
|
||||
לאנשים חובבי מחשבה מגירתית אני עונה עם תגובות המלאות בסטראוטיפים נפוצים. זה לא אומר שאני מאמין בסטראוטיפים הללו. גם לי אין מושג מה זה "סגנון גברי", אבל לפי התגובה שלך למעלה (זאת עם ההשוואות) קיבלתי את הרושם שאת חושבת שיש לך יותר ממושג לגבי הטבע הגברי. הסבירי את הסתירה. מצד אחד אין לך מושג מה זה "סגנון כל כך גברי" ומצד שני כתבת את תגובה 155336. כנראה שלאנשים מפריע סקסיזם רק כאשר הוא מופנה כלפיהם. ______ אביב מתרגל כתיבת תגובות יענו רציניות, למרות שהוא במצב רוח שונה לחלוטין ולמרות האפשרות שהוא מדבר עם דמות פיקטיבית. |
|
||||
|
||||
לדעתי היא לא בוטצ' אלא lipstick lesbian (ובטח לא אלכסנדר מאן). |
|
||||
|
||||
וגם בוטצ', השכילינו נא. ולמה זה כל כך בטוח שהיא לא אלכס מאן. |
|
||||
|
||||
בוטצ'="נהגת משאית". לגברים יש את האוחצ' (אויש נו די תפסיק <תנועה מצחיקה עם היד>). ליפסטיק לסביין=כמו שזה נשמע - לסבית עם ליפסטיק. אחת שלא נופלת לתוך הסטיראוטיפ של לסבית שהיא יותר גבר מאבא שלך. מתנהגת לרוב עפ"י מאפייני המגדר הרגילים. דמיין כוסית בלונדינית שמוציאה לגברים ונשים כאחד את העיניים, אך מאכזבת גברים רבים (אם כי מעשירה את דמיונם). |
|
||||
|
||||
יפה, תודה. בינתיים כבר בדקתי בגוגל והבנתי לבד אבל אתה הגדרת יותר טוב מהם. אז עכשיו נשארתי עם השאלה למה ברקת כל כך בטוחה שהלסבית היפה והחכמה היא לא אלכס מאן, אבל זה כאמור מופנה לברקת (אלא אם כן אתה רוצה לומר על זה משהו, כמובן) |
|
||||
|
||||
לא אמרתי שאני בטוחה בשום דבר כזה. אמרתי שהכינוי "לסבית יפה" מרמז לא לבוטץ' אלא ל- Femme, לליפסטיק לסביאן או כל סוג אחר של לסבית "נשית". ועכשיו אני שואלת את עצמי, איפה הייתי ומה עשיתי, ואיך התוודעתי לאקשן הנדיר שבדיון הזה רק עכשיו. התשובה לא באמת חשובה. |
|
||||
|
||||
את הסחרחורת נמצאת גם בעוד שניים-שלושה מקומות, ובייחוד כאן דיון 1524 (או לפחות היתה שם עד שנגה יותר מדי אכלה את הלב). טיפוס צבעוני ומעניין. נגה, נו אופנס (-: |
|
||||
|
||||
אם כבר הזכרת את הביקור שלה בדיון 1524, שימו לב לאנקדוטה הקטנה עם הבללייקה תגובה 155750. אני אישית הוקסמתי מהנונשלאנטיות בביטוי "יצא לי דוקא בסדר, בהתחשב...". מצטנעת, הבחורה. |
|
||||
|
||||
כמו מעריץ של טאטו, תאלץ לעבוד קשה על מנת להראות לי, כי מדובר בהערצה ממש, ולא התלהבות ילדותית מן הלסביות. נא להתבגר. במקומכם, הייתי מתלהב יותר מנשים הטרוסקסואליות או דו-מיניות - יש סיכוי רב יותר שהן יתלהבו בחזרה. |
|
||||
|
||||
כולנו כאן במסכות וכולנו מספרים על עצמנו אגדות, אבל אם יש איזה אמת בתגובות של הבחורה הנ''ל, היא דו-מינית למרות שהיא מצהירה על עצמה כלסבית. והיא בהחלט מתלהבת בחזרה. לסביות זה לסביות, אבל בהשוואה בין הטרוסקסואליות ודו-מיניות, הדו-מיניות לוקחות, גם מבחינת הגברים (בעיקר מבחינת הגברים). |
|
||||
|
||||
אתם קוראים הערצה למולי במקום שאין. האקשן בוויכוח מול הסטרייט היה לא פחות מעניין, לטעמי. וזה ששכ''ג איבד רגע את הראש, לזה אני כבר רגילה. |
|
||||
|
||||
למרות שזה נראה כאילו האקשן נגמר, הוא עוד ימשך. אני כרגע פשוט בהפסקת לימודים קלה (מילא כל מועדי א', אבל להיכשל גם במועדי ב' זה לא דבר מומלץ). |
|
||||
|
||||
מספיק לרדת על עצמך. אין סיכוי שנכשלת ב*כל* מועדי א', מקסימום קיבלת ציונים שלא ממש שמחת לקבל. |
|
||||
|
||||
בזזזזז... רונג :-) כישלון חרוץ בכולם ועל פי הגדרות האונ' (59 ומטה). כמובן, כמו תמיד, את הסיבוב השני אני הולך לקחת. ___________ לא שזה מעניין מישהו. מצד שני, אותי לא עניינה אותה לסבית קשקשנית שהשתוללה פה וזה לא ממש עזר לי. אז מגיע לכם :-) |
|
||||
|
||||
אתה רואה? זה מה שקורה לאנשים שעוברים ממדעי המחשב חד-חוגי למדעי המחשב+תקשורת (סתם, פשוט עשיתי חיפוש לדעת מה בדיוק אתה לומד ולהעשיר את הידע הקהילתי שלי). שיהיה בהצלחה. |
|
||||
|
||||
נו באמת. אי אפשר להכשל בתקשורת. |
|
||||
|
||||
כשירות לציבור: אפשר להיכשל בתקשורת, למרות הכל. אפשר להכשל מטעמי שעמום וחירפון טוטאלי. יצא לי כבר פעמיים במהלך הלימודים לעשות בערך 40% ממבחן, להתחרפן ממנו לגמרי, לשאול את עצמי "מה אני לעזעזל עושה פה ואת מי השטויות האלה מעניינות?", לקום, ללכת בעצבנות עוד לפני שנגמר שליש מהזמן ולקבל בסוף 40 במבחן. אני יודע, אני יודע, קפריזי. |
|
||||
|
||||
היית צריך לשאול אותי לפני שעשית מהלך מטופש שכזה. לך תלמד מדע המדינה. הרבה יותר מעניין. |
|
||||
|
||||
אז זהו, ששאלתי. ענית. הסברת. הזהרת. התעלמתי. מגיע לי. |
|
||||
|
||||
די כבר. אני לא "מקנאה", אני לא "אוכלת את הלב", אני לא הומופובית, אולי תירגעו כולם. סה"כ נדמה היה לי שלרגע האייל הפך מאתר דיונים לאתר זיונים, שזה סוג אחר לגמרי של אתרים, ואם אני ארצה קצת גסויות לפני השינה אני יודעת לאן ללכת - אבל לא בשביל זה באתי לכאן. לא עברנו כבר את הגיל שבו כולם מתלהבים כשמישהו/י כותב/ת "אנאלי"? "יו, אנאלי, זין, זיון, יווו, מילים גסות". אז אותי זה לא מצחיק נורא וגם לא מרגש. אני יכולה להגיד "זין" כמה שאני רוצה, אם כי עד היום לא ראיתי לנכון לשתף את קוראי האתר בשלל הגסויות שכן-או-לא עולות לי בראש. נדמה היה לי שזה לא המקום ושזה לא לעניין. לא הגבתי בדיון הזה ולא היתה לי שום בעיה איתו, מה שמצחיק או מרגש אחרים לא חייב להצחיק גם אותי, אדרבא. הגבתי בדיון אחר, שבו נדמה היה לי שהעיסוק האובססיבי ב"האם באייל משווים למי יש יותר גדול, כן או לא" הוא לא במקום. וזהו. |
|
||||
|
||||
אבל *לך* היא ענתה תשובה אמיתית ורצינית בלי שום זיונים תגובה 156002. את מדברת על חוסר ריגושים? מצטער, אולי יש לי טעם קצת קיטשי, אבל אותי זה כן ריגש. חוצמזה, ברגע שכבר החלטת לזרוק עליה את הבוץ, עשית את זה דוקא בדיון תמים לגמרי. דביק להפליא אמנם ("זה השם חיבה שלי..."), אבל תמים לגמרי. |
|
||||
|
||||
זה מן הידועות שפרודיה אי אפשר להסביר. או שיש לך את זה או שאין. אבל תודה על ההגנה. אל תיקח את הכל בכזאת רצינות. מולי (שבעצמה לוקחת יותר מדי ברצינות) |
|
||||
|
||||
או שאתה מבולבל או שאני לא קולט את ההומור הדקיק שלך. שים לב לכותרת שלה - דביק. ברור שהיא התייחסה ל''זה השם חיבה שלי...''. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
מה הרבותא בטענה שסטרייטיות מקנאות בלסביות? זה כמו לומר שלבנים מקנאים בסינים. מולי חטפה קצת, פשוט כי היא חדשה ונכנסה בטיפ-טיפת התלהבות-יתר. היא בהחלט לא חטפה יותר ממה שהעלמה עפרונית חטפה על הקו שלה, או ממה שאני חטפתי על ההתכתבות עם שכ"ג. קל מאוד לטעון "אני לסבית ולכן מערערת את הסדר הציבורי באייל, ולכן קשה לכם להכיל אותי ולכן הבנים מתרגשים ממני והבנות לא סובלות אותי". זו טענה מרגשת אולי, פוליטית מאוד, אבל נכונה? תעשה לי טובה. מה שריגש את החבר'ה היה הנפנוף במיניות - לא בלסביות. |
|
||||
|
||||
בתור אחת (מוצלחת, אם יורשה) מהמיגדר "האחר", הושיעיני נא ונסי להסביר לי מה אני אמור להבין כשמישהי טוענת כלפי שאני לא *מכיל* אותה. את הסימונים המתימטיים אני מכיר, אבל איני מצליח להבין מה כלול במסגרת אותה דרישה להכלה. ולא, זו לא התחכמות. אני באמת מעוניין בהבהרה ואשמח אם את, או איילה אחרת, תרימו את הכפפה. לולא הבושה, הייתי גם חותם בניק הרגיל שלי. תודה. don't let me down
|
|
||||
|
||||
המשמעות המעשית של "הכלה" היא זו: 1. לא להיבהל. 2. לא לבטל. כלומר, אם זוגתך 1 מתפרצת בבכי היסטרי בגלל עניין שנראה לך מוזר או פעוט ערך, אין לברוח או להיאלם דום מרוב בהלה, ואין לטעון כנגדה "מה את עושה עניין משטויות?" כנגד זאת, יש לאסוף אותה אל בין זרועותיך ולומר "אני מבין, יהיה בסדר". או לחלופין, לחשוב יחד איתה מה משמעות המצב ומה עושים עכשיו. את ההכלה אפשר כמובן לזייף, אבל כדאי שהיא תבוא באופן טבעי. זה אומר, שצריך להיות למכיל מעט ניסיון חיים ועמידות (כדי שלא ייבהל) והרבה אמפתיה (כדי שלא יבטל). 1 השתמשתי בדוגמה של יחסי גברים/נשים, אבל העיקרון תופס כמובן לכל שאר הרמות ביחסי אנוש. |
|
||||
|
||||
כמובן, תיקון - אם אתה יכול להכיל את זוגתך, אותו עניין שבגללו התפרצה *לא* ייראה לך מוזר וגם לא פעוט ערך. או לפחות, ההתפרצות הרגשית שלה לא תיראה לך מאורע שצנח מכוכב אחר. |
|
||||
|
||||
ידעתי שיש על מי לסמוך. למען האמת, זה נשמע לי יותר כמו: "איך אתה לא מבין בדיוק למה אני מתכוונת מבלי שאצטרך לנסות להסביר את עצמי יותר טוב", אבל כפי שציינתי כבר בפתיחה, לא הצלחתי לרדת לעומק הכוונה ולכן העליתי את השאלה (מאחר והשתמשת במילה, תפסתי טרמפ). ושוב, תודותי. |
|
||||
|
||||
הו-הו! הצירוף של בן זוג שאינו יכול להכיל ובת זוג שמתעצלת להסביר, צירוף קטלני הוא! :-) |
|
||||
|
||||
כמו כלום אני יכול להכיל. אני רק לא יודע מה זה אומר. :-) |
|
||||
|
||||
נגה, נניח שאחרי שאמרת הרבה פעמים "זיון" הרגשת קצת משועממת, אני יכול להציע לך חלופות שכולן לקוחות מהמקורות. אז אולי תוכלי לנסות כל פעם משהו אחר. אם אני סופר נכון, יש פה מספיק הצעות בשביל 35+ נאגלות: תשמיש משגל בעילה ביאה חרישה עונה משכב דודים משכבי אשה שכובת הזדווגות דרך ארץ הרגל דבר נאוף נאופים נאפופים זמה היה עם ידע את שימש מיטתו נזקק אל קלקל עמה זינה ענה אותה אנס אותה נתן בה שכבתו בקש תפקידו פקד אותה הטיח בה דש מבפנים זרה מבחוץ מעשה אונן אונניה (עם בהמה) רבע (עם בהמה) ערוף (בשכיבה) בין השינים העריה (coitus) העראה (פרוורסיה) |
|
||||
|
||||
יופי רון. אני מבינה שאתה מכניס אונס ומשכב בהמה תחת הקטגוריה של "זיון". כייף חיים אצלכם, ברמת-טריוויה! ומה קורה עם נקרופיליה? או שאתם יבשים כאלה, שמרניים? |
|
||||
|
||||
אני לא יודע לגבי משכב בהמה(1), אבל ההבדל בין אונס לזיון הוא בשיווק. ___ (1) אפילו לי, בגילי המופלג, חסרות כמה התנסויות ברזומה. |
|
||||
|
||||
יופי גם לך. תיכף תגיד לי שההבדל בין נקרופיליה לזיון הוא בתאריך התפוגה. |
|
||||
|
||||
בילתי עכשיו כמחצית השעה בסריקה קפדנית של החדר, התבוננות מרוכזת בכמה מראות, מישוש עצמי מדוקדק והגעתי למסקנה חותכת וברורה שאני גוף ראשון יחיד. לאחר מכן העברתי כרבע שנה בניתוח מורכב של התיבה "שם (אופציונלי)" בה כתבתי את שמי והעלתי מסקנה, שעל פי כל כללי השפה הלינגו-אטימולוגיים הידועים לי, השם שתוקתק שם מסמל גם הוא, גוף ראשון יחיד. אבל אולי יש לי חסך מסוים ואני לא מצליח להבחין בדקויות כמוך, אז אולי תסבירי לי מי אלה הגוף שני רבים אליו פנית? אני יכול להבין ש"אונס" נשמע חריג ברשימה לעיל, אבל "להרביע"? הרי זו היתה רשימת מלים חלופיות ל"זיון", באופן כללי. אשר ל"אונס", עכש"י, במקורותינו המשפטיים משמעות המילה היא "זיון בניגוד לרצונה של האישה" (בד"כ, אישתו, ובזה כליל צודק, אם כי זה היה די קל כי בפרוש ציינתי שאלו מונחים כשרים מהמקורות). |
|
||||
|
||||
למה להשחית מילים? כתבתי בפירוש "אצלכם ברמת-טריוויה". אתה הוא זה שמשגע את החבריה בחידות על אופרות של וגנר והקשר שלהן למכתבי האהבה של אשתו של י.ל פרץ, לא? ובכן, עשיתי ממך אימפריה. תייג תחת "מחמאות". ברשימה שלך היו שני מונחים שמתייחסים לאונס (אנס ועינה) ושניים שמתייחסים למשכב בהמה. בעיני קצרות-הרואי שניהם גם יחד נכנסים לקטגוריה מנודה במחלקת הסקס של המין האנושי. מחלקה שגם אני וגם אתה לא היינו רוצים לראות בה אף אייל (לא כל שכן אייל צמחוני). נכון או לא? אלה לא באמת מילים חלופיות ל"זיון" הישן והטוב, אלא סתם שני סוגים שונים של עכירות רוח. |
|
||||
|
||||
זה רק אני, או שרוב המלים האלה מעלות קונוטציות של מין מסיונרי קלאסי, בו האשה שוכבת על הגב ומחכה שהגבר יעשה את כל העבודה, יגמור, ויעזוב אותה בשקט, אולי עם תקווה קלושה לאיזו אורגזמה קטנה אם הוא לא ישים לב? מה עם תינה אהבים, או התעלס, למשל? משהו יותר קואופרטיבי? |
|
||||
|
||||
עכשיו אני מבין למה יש בארץ כל כך הרבה מקומות הנקראים ''עין תינה''. |
|
||||
|
||||
כל-כך צודקת. 75 תגובות חדשות ב-17 השעות האחרונות, ורובן לא מכילות שום דבר. לא שיש לי משהו עקרוני נגד שטויות (להפך, האמת), אבל לפחות שיהיה מעניין. |
|
||||
|
||||
סינדרום חיובי למדי. איפה קונים? |
|
||||
|
||||
את בטוחה שלא עברת איזה ניתוח מורכב? |
|
||||
|
||||
אני מניח שמעולם לא שמעת על המושג ''אביזרים''. גש לחנות הסקס הקרובה לביתך והעשר את דמיונך. |
|
||||
|
||||
התגובה הקודמת היתה, כמובן, בדיחה. למתקשים: מאחר והלסבית היפה טרחה לשתף אותנו בנטיה נוספת המזוהה יותר עם הצד הגברי של החד-מיניים. |
|
||||
|
||||
זו כבר פעם שנייה שאתה עושה את זה. גם התגובה שלי, היתה, כמובן, "בדיחה"1. אתה לא מסוג האנשים שמבינים רק את ההומור של עצמם, נכון? _____ 1 בדיחה זה תואר מוגזם לשתי התגובות, אבל שיהיה... |
|
||||
|
||||
תרגע, תרגע. אסור שבריאותך תיפגע מן הדיון הזה ומהפנטזיות הקודחות שהוא מעורר בך. היות ואני אדם פתוח ונוח לבריות, הריני ואדווח לך במדויק: הניתוח היחיד שעברתי בחיי היה בגיל תשע, וזה היה ניתוח כריתת תוספתן. ככל שידוע לי הוא לא היה מורכב במיוחד והוא השאיר לי צלקת בינונית, בהירה, במיקום נוח שאינו מפריע בבחירת בגד ים, שלם או בשני חלקים. משום מה, בני שני המינים התעקשו עד היום שהצלקת היא סקסית. והתובנות שלי בענייני מין אנאלי? - הן באות, כמו בנושאים רבים אחרים, משני מקורות: א. נסיוני האישי המצומצם לפני שראיתי את האור והייתי ללסבית1. ב. שיחות עם חברים (כן, הומואים). 1 אני רושמת לי עכשיו שלוש תגובות אפשריות שלך למשפט הזה. מאוחר יותר אספר לך אם צדקתי באחת מהן. |
|
||||
|
||||
רק 3 תגובות אפשריות? נעלבתי קשות. אני ממש במלכודת של ארנולד שוורצנגר ב"אחרון גיבורי הפעולה", שמרגיש שהוא צריך לעשות משהו מאוד טפשי ולא צפוי כדי שהילד המעצבן לא יגיד לו, "ידעתי שתעשה את זה". חלק מהתגובות שאולי צפית אותן היו קורות רק אם היית מצרפת אי-מייל. הרי לא תרצי שנשתף את כל האייל במשחק המגוחך הזה? |
|
||||
|
||||
זה שבו אתה היית מראה לה שעד אליך היא פשוט עוד לא פגשה את ה*** הנכון? |
|
||||
|
||||
מנין לך? הרי משמך ניתן להסיק כי את לסבית. קצת קשה לחוות מין אנאלי ביחסים בין-נשים, הייתי חושב. --- כליל, אף-על-פי-כן מקדם כיווני דיון שיעלו על העצבים של דובי. סליחה מראש. |
|
||||
|
||||
"הרי משמך ניתן להסיק כי את לסבית." - מבריק! מבריק! ושכ"ג שואל אם אני באמת חושבת... (סתם, סתם, מה אתם רוצים ממני?1) 1 גנבתי מדובי תגובה 155277 |
|
||||
|
||||
אני צריך להתחיל לקרוא דיונים לעומקם לפני שאני עונה. |
|
||||
|
||||
לדעתי עם את לסבית זה עד הסוף וגם עם אף אחד לא מקבל אוצך בחברה למשל אני אני גם כזות ולא מענין אותי מי יגידו |
|
||||
|
||||
יש כאלה שישאלו למה קודם שמת חולים, עקרים, הומואים ועקומים בשורה אחת, אבל הצורה שבה ניסחת את ההסבר האחרון מקובלת עלי. |
חזרה לעמוד הראשי |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |