|
||||
|
||||
לזה שמשטרת התנועה מחפשת אותנו כבר התרגלנו, אבל זה שמשטרת התנועה (והרשות למלחמה בתאונות הדרכים) מחפשת אותנו (ואת התאונות) במקומות הלא נכונים, זה כבר מקומם: מהירות מופרזת גורמת לפחות או יותר 3 אחוזים מהתאונות הקטלניות (כן כן, אלו נתונים של משרד התחבורה שפורסמו לפני כחודש) כשאת הטבלה מובילים גורמים כמו אי שמירת מרחק וסטייה מהנתיב. 3 אחוזים, זה הכל. למרות זאת הרוב המוחלט של האכיפה (וגם התשדירים המעצבנים ברדיו) מופנים למטרה הזאת. מה לעשות, הרבה יותר קל (ויותר רווחי) לתפוס "עברייני מהירות" באיילון מאשר לטפל בנהגים מסוכנים באמת, ובהכשרה טובה של נהגי העתיד. ולגבי נושא הגשר המתמוטט, אני מכיר גם את הסיפור על גשר שפירים שקרס במהלך הבניה על מכונית נוסעת. הסיפור הזה די דומה לסיפור שלך, כך שיש שתי אפשרויות: או שקרו שני מקרים כאלו בשנים האחרונות, או שיש לך טעות בגשר. |
|
||||
|
||||
אכן, יש כאן סלט של עובדות. באסון התמוטטות גשר שפירים נהרגו 3 אנשים, כמדומני בשנת 1994. בגשר יבנה, אכן נפלו חלקים מהגשר אך לא זכור לי שמישהו נהרג שם. ולגופו של עניין אין ספק ששיטות העבודה במע\'\'צ גרועות ביותר - ולא רק בתחום הבטיחותי, אלא גם באחרים (כמו למשל מרחקי נסיעה בשלטים - נסו פעם לבדוק ותגלו שמרחקים מתארכים עם הזמן - למשל בכביש העולה מעתלית לכרמל, יש כמה שלטי מרחק, ובראשון המרחק יותר קצר מזה שאחריו...) |
|
||||
|
||||
אכן נפלה פה טעות הכוונה היתה לגשר מסובים |
|
||||
|
||||
מה ? גשר מסובים התמוטט ולא שמתי לב? (ועכשיו ברצינות, אני חושב שאתה מתכוון לגשר שפירים, שעובר מעל כביש ת"א-ירושלים, ולא לגשר מסובים היציב (כך אני לפחות מקווה), שעליו עובר כביש גהה). נסיעה נעימה... |
|
||||
|
||||
OK בהקמת גשר מסובים לפני כמה שנים נפלה קורת בטון המקור לכך גיליון 165 מגזין אוטו יכול להיות שגם הם טעו או שזה פשוט קרה פעמיים |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |