בתשובה להאייל האלמוני, 23/06/02 10:19
סיפור על התא הקולי 74040
יופי אלמוני. ומה יעשה גידי עם הודעת SMS? (אזכור קל, גידי אמנם משוחח איתנו וירטואלית, אבל הוא עדיין עיוור).
סיפור על התא הקולי 74041
כשמגיעה הודעה כזאת, יש לה גם צליל ייחודי, ובמכשיר שלי הוא אפילו מלווה ברטיטה חושנית.
סיפור על התא הקולי 74046
אבל גידי ציין בפירוש שהאופציה לא קיימת אצלו (וחברת אורנג' לא הסכימה להוסיף).
סיפור על התא הקולי 74048
מי שואל אותם? זאת לא אופציה של הרשת אלא של המכשיר.
סיפור על התא הקולי 74060
לא נכון. זו אופציה של הרשת (אני יודע כי אני מייצר את מערכות התאים הקוליים). זה נקרא CLASS OF SERVICE. מה שהספק שולח זה מה שאתה מקבל. הספק שולח MWI - אתה מקבל ICON קטן. הספק שולח SMS - אתה מקבל SMS. הספק שולח שיחה - אתה מקבל שיחה. יש מבין?!
סיפור על התא הקולי 74062
אני מנוי ברשת אורנג' וזה עובד אצלי כבר שנתיים בדיוק כמו שתיארתי. יש מבין?!
סיפור על התא הקולי 74066
למה אתה נודניק???
זה אומר שה CLASS OF SERVICE שלך הוא 21 או 45 או משהו כזה. הבנאדם כולה רצה שיחליפו לו COS. וכמו שאמרתי קודם, זה אפשרי, קל ופשוט. אורנג' מקטיני הראש פשוט התעצלו. למנויים שונים יש COS שונה. זה לא אותו הדבר אצל כולם.
סיפור על התא הקולי 74067
אתה טוען שאורנג' העדיפו לנהל מאבקים ארוכים נגד מנוי שלהם ולבסוף לאבד את המנוי לחלוטין והכל כדי לא להשקיע שלושים שניות בשינוי של איזה פרמטר זניח עבורו, ולעומת זאת אני שגם לא עיוור וגם לא מבין בדברים האלה שאתה עובד בהם, קיבלתי את מה שגידי לא קיבל אפילו בלי שביקשתי?
סיפור על התא הקולי 74069
כן, ככה זה עם מערכות גדולות. מאד ייתכן שאם גידי היה נופל במקרה על מישהו אחר באורנג', הסיפור היה נפתר תוך 35 שניות (5 שניות להסביר את הבעיה).

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים