|
||||
|
||||
אני מקבל, זה יכול להיות. מצד שני, נדמה לי (בלי הוכחה) שהמשטרה בכלל לא מתחילה לגרד את פוטנציאל הקנסות שהיא יכולה להשית; ושאם היה תמריץ מערכתי כזה, הוא היה משפיע הרבה יותר בחוזקה. |
|
||||
|
||||
נראה לי שזה מסוג הפרמטרים שערכו לא עולה מונוטונית - עד רמה מסוימת יותר קנסות יתנו יותר כסף, מרמה מסוימת שתעורר מחאה ציבורית ('המשטרה גובה עשרים מיליארד בשנה מהאזרחים, חצי מהם מהשכבות הנמוכות' זעקו הכותרות בעיתון), עשוי להיוצר פיקוח חוץ ארגוני שנזקו מי ישורנו. |
|
||||
|
||||
משעשע שאנחנו בכלל לא מתייחסים לכך שייתכן שריבוי הקנסות יישא פירות גם בהקטנת מספר תאונות הדרכים. |
|
||||
|
||||
נדמה לי שאריק הביא כאן פעם את דוגמת הדגל של קנסות המהירות שמפריכה את ההשערה שלך. |
|
||||
|
||||
אני בדיוק עובר קורס נהיגה נכונה בסיסי (בפעם השלישית או הרביעית). הייתי ספקן אודות היעילות שלו. אז מצאתי שעל פי מחקרים הוא תורם לירידה בעבירות תנועה ובתאונות. אז או שאני יוצא דופן, או שבלי אכילת הראש הזאת מצבי היה גרוע בהרבה. |
|
||||
|
||||
די ברור שהרצון למנוע השתתפות נוספת בקורס נוסף לרשימת הגורמים המרתיעים. מה שחסר לי במחקרים היא קבוצת ביקורת שתעבור קורס באותו היקף אבל שעוסק בדיני מיסוי חברות במקום בתחבורה. יש לי הרגשה שהוא יהיה לא פחות אפקטיבי. |
|
||||
|
||||
יכול מאוד להיות, אבל מי יצליח לעבור את המבחן בסוף? |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |