|
||||
|
||||
ללא ספק מסילה רביעית באיילון (וחמישית וששית) היא הבעיה הקריטית של הרכבת. זה ידוע ומוסכם על כל הגורמים המקצועיים כבר מ 2007. במצב אופטימלי היא היתה צריכה כבר להיות מוכנה לפני 10 שנים תגובה 698842. זה אומר שכבר עשר שנים הרכבת לא מסוגלת לעמוד בביקושים בקווים החשובים ביותר שלה, אותם ציינת. לפני שנתיים התברר שלא תהיה הקלה עד 2026. אבדוק מה התחדש ואעדכן. |
|
||||
|
||||
אתה יודע שבעולם הגדול מעבירים על שתי מסילות מעל ל-20 רכבות בשעה בכל כיוון. (ראה למשל הקו המעגלי בברלין או קווים פרווריים שונים סביב לונדון). למעשה בתפעול נכון, 4 מסילות הן הרבה מעבר למה שנחוץ לשדרה המרכזית של מטרופולין בינוני. |
|
||||
|
||||
כבר דיברנו על זה תגובה 710785 מלכתחילה המספרים (גם הנוכחיים) בכלל לא ברורים ויש חוסר עקביות מסוים בין מקורות שונים. ככל שאני יודע המסילה השלישית העלתה את תדירות השיא מ 8 ל 14 רכבות בשעה לכל כיוון, וגם זה רק אחרי שיפור מערכת האיתות ב 2012. יתכן שתדירות הרכבות בפועל היתה נמוכה מהמקסימום האפשרי בשנים האחרונות עקב מחסור בקרונות כח וניהוג. מערכת האיתות החדשה תעלה את התדירות המקסימלית ל 17 רכבות בשעה בכל כיוון. המערכת, שהיתה צפויה להכנס לפעולה ב 2023, זכתה לנסיעת מבחן ראשונה באפריל השנה בזכות הקורונה, ואולי בזכות ההשבתות תושלם לפני הזמן. |
|
||||
|
||||
על המסילה השלישית באילון עוברות בפועל 4 רכבות בשעה לכל כיוון. כל השאר משתמשות בשתי המסילות ה”ישנות”. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |