|
||||
|
||||
אם נניח שהמטרה של קיום החברה כחברה לאומית היא שבמצב חרום היא תוכל לספק את צורכי הטיסה של המדינה אז היא צריכה הרבה יותר ממטוס אחד או שניים. כמו כן, אם המטרה היא לקיים אותה כחברה פעילה ולא כימ"ח של מטוסים חונים אז אתה צריך לקיים פעילות טיסה שוטפת - קווים או טיסות שכר. בכל מקרה לדעתי לא תוכל לקיים פעילות עסקית אמיתית על בסיס מטוס או שניים. אבל בשביל מטוס אחד כבר יש את זה שרכשנו לראש הממשלה, לא? |
|
||||
|
||||
מה בדיוק צריכים בשעות חירום? ב־2014 נתב״ג כולו הושבת. כרגע נראה לי שבערך מטוס אחד או שניים מספיקים. |
|
||||
|
||||
לא יודע. נתב"ג לא הושבת כולו בצוק איתן, לגמרי לא. החברות האמריקאיות שבתו, בריטיש איירוויז למשל (וכמובן אל-על) טסה כרגיל. כמה טיסות ביום דרושות לקיום הקשר השוטף בין ישראל לעולם בשעת מלחמה? כמה טיסות מטען בתרחישים כאלה ואחרים? מה קורה במצב שבו יש "טפטוף" מתמשך של טילים שגורם לעצירת הטיסות של חברות זרות במשך חודשים מרובים? אני לא יודע, אין לי שום נתונים על זה - בשביל זה יש גופים כמו המל"ל. אבל לדעתי אפילו רק לצרכים המינימליים ביותר אתה צריך טיסה יומית ל/מארה"ב ועוד אולי שתיים לאירופה, וכבר אתה צריך לפחות ארבעה מטוסים פעילים כדי לאפשר את זה. כדי לקיים את הפעילות הכלכלית והמדינית בתפקוד יציב אתה צריך פי כמה מזה. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |