|
||||
|
||||
אבל הנפילות באות בצרורות. ונדמה שככל שיש לתקשורת אג'נדה חזקה לטובת המועמד הלא מועדף ( נתניהו,טראמפ ) או הנושא (ברקזיט) המועדף שלהם - הם טועים פעם אחר פעם.האם אין להם מקדמי סינון במקרים בהם -הם חשים שהם לא אובייקטיבים ? כמו כן - 1.התגייסות האומנים והזמרים לטובת המועמד המועדף מציק לאוזן- תרתי משמע. אם בחורה אוהבת את ליידי גאגא והיא מגלה נטייה פוליטית מובהקת לטובת הילרי-מה היא אמורה לעשות ? לשמוע אותה ולקלל אותה בין פזמון לפזמון? 2. האיומים של " אני עוזב את הקיבוץ"-" גנבו לי את המדינה" משדר טיפשות בצורה ניכרת . https://twitter.com/barstoolsports/status/79622384254... |
|
||||
|
||||
אני לא אומר שאתה טועה. אני פשוט מתקשה להבין מה אתה חושב שהתקשורת עם האג׳נדה מנסה להשיג. הרי אם למועמד יש מספיק ערוצי תקשורת שמשמשים לו כפלטפורמה לגיוס בוחרים (הוא לא מושתק), איך ערוצי תקשורת עם אג׳נדה נגדית אמורה להרויח מפרסום מכוון של מדגמים שמקטינים את הסיכוי של המועמד הלא רצוי מבחינתם? אתה עצמך רומז שזה לא עוזר להם. איך אני ואתה מבינים שאופטימיות יתר עלולה להקטין turnout של הצד שלהם והם לא מבינים זאת? |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |