|
||||
|
||||
למה תעלה? צינור. המאבק נגד כביש 6 היה מוצדק. ניתן היה להשיג את רוב התועלות במחיר (כלכלי וסביבתי) מופחת על-ידי השקעה בכבישים הקיימים. ראה מה קורה עכשיו בדרך לבאר-שבע: יש לך כביש עם שני מסלולים בכל כיוון וללא עומס. במקביל אליו מקימים עוד כביש שיעשה אותו דבר. למה? |
|
||||
|
||||
מתי היתה בפעם האחרונה בצומת בית קמה? גם כביש 6 וגם כביש 40 מתנקזים לשם, והצומת לא עומדת בעומס. דרך אגב, לא יהיו שני כבישים. מקימים מחלף ולצורך כך הכביש יעבור קילומטר מזרחה. |
|
||||
|
||||
בפעם האחרונה שהייתי, לפני כמה חודשים, כביש 6 הצטרף לארבעים משהו כמו עשרה ק"מ צפונית לצומת. בצומת בית-קמה לא צריך אפילו מחלף ממש ובטח לא להזיז את הכביש: כל מה שצריך זה גשר מעל הצומת שיאפשר למי שנוסע מדרום לצפון ולהפך לנסוע בלי לעצור, כמו בשדרות רוקח בתל אביב מעל דרך נמיר. |
|
||||
|
||||
כביש 6 מגיע עד בית קמה בימנו |
|
||||
|
||||
למי שאנדמי לגוש דן, כביש שש כולו מיותר. |
|
||||
|
||||
כפי שכתבתי לעיל, הוא אכן מיותר - או לפחות היה כזה בעת שנבנה. ההמשכים שלו כרגע מיותרים עוד יותר. הרי משקיעים עכשיו סכומי עתק במיחלוף צמתים והפיכת הכבישים הקיימים לכבישים בסטנדרט גבוה. אז מה הטעם בסלילת כביש נוסף שיקביל להם בדיוק? |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |