|
||||
|
||||
ויש עכשיו גם כאלה שהתאהבו במותג "בטר פלייס" עד כדי כך שהם רוצים שכולנו נשלם את החובות שהיא צברה (ועוד תצבור) |
|
||||
|
||||
נו, ברור מה יקרה כאן: המדינה תלאים את "בטר פלייס", תפדה את החובות שלה, ואז אחרי שנה-שנתיים תפריט אותה מחדש (כנאמר בכתבה, "תמכור את אחזקותיה"). יפתח מכרז, כי מה אנחנו אם לא מופת של מנהל תקין, והדרישה המרכזית תהיה "חברה בעלת נסיון בפיתוח וניהול צי מכוניות חשמליות". כמובן שרק "החברה לישראל" תיגש למכרז הנ"ל (כי למי עוד יש נסיון בתחום?), ותוכל לקנות את החברה מחדש - ללא החובות. |
|
||||
|
||||
רק החברה לישראל? מה עם בטר פלייס? היא בכל זאת מחזיקת הפטנטים. |
|
||||
|
||||
לא הבנתי. אני התכוונתי שבטר פלייס תולאם, ואז תמכר לחברה לישראל בנזיד עדשים. |
|
||||
|
||||
הבנתי. והגבתי לך באפשרות קצת הזויה שאחרי שבטר פלייס תולאם (או תימכר) בטר פלייס (או שמא בטר פלייס) תדרוש בעלות על המיזם. בינתיים ראיתי שהשופט רוצה לפרק לא רק את בטר פלייס אלא גם את בטר פלייס ובטר פלייס . דבר שכל כך מרגש אותם שהם נאלמו דום וכלל לא מגיבים. |
|
||||
|
||||
It just keeps getting better
|
|
||||
|
||||
ועל זה שנה רבינו אריאל: "מי שנדפק פעם אחת, כבר לא יכול להיגמל מזה". |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |