|
||||
|
||||
רעיון מעניין. אבל במחשבה ראשונה עולה לי השאלה 'מה אם המתווך הנוסף קונה את המוצרים מקמעוני?' הוא יהיה חייב למכור את המוצר יותר ביוקר כי צריך להוסיף עוד מישלוח, איסוף, אריזה ומנהלים שצריכים להתפרנס בדרך. |
|
||||
|
||||
זה עדיין יותר טוב מלקנות למשל מ-''שופר-סל באינטרנט''. את העלויות של השינוע ממילא ישולמו ממישהו, ויש סיכוי טוב שהלקוח שממילא מתכנן לקנות אונליין, יעדיף את המתווך שיקנה עבורו את ההצעה הכי זולה וכולל גם חנויות אמיתיות (כי איכשהו נראה שלשופר-סל ששולטת על המחירים באתר ובחנות, יש אינטרס לקבוע את המחירים באתר שלא לטובתך...). נראה שמתווך שמביא את ההצעה הזולה יכול לתת חבילת קניות יותר זולה, גם אם העלות הנוספת שלו גבוהה קצת יותר משל שופר-סל. (ואם לא גם להצעה שלך אין הרבה מאד ערך - כי זה אומר שאין רווח גדול ללקוח מקניה בכמה מקומות - המחירים מאד דומים). |
|
||||
|
||||
מבלי לחוות דעה על עצם הרעיון, נראה לי שמתחת לפני השטח של המודל העסקי שהצגת מסתתר המודל האמיתי והוא ניתוח התנהגות צרכנית פרטנית, וממנה התנהגות בחתכים שונים, ומשם פרסומות והצעות קניה תפורות לאדם מסוים או לחתך צרכני. |
|
||||
|
||||
אולי הייתי צריך להבליט את זה יותר. בכל אופן, זה לא מתחת לפני השטח אלה הסעיף השני במקורות הכנסה. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |