|
||||
|
||||
תסתכל על הטבלה הבאה, נסה לחשב כמה גרם פד"ח פולטים בטיסה הלוך חזור ליעדים שונים לעומת נסיעה בימים רגילים ואז תגיד לי אם זה זניח. |
|
||||
|
||||
קרא שוב את הטבלה. המספרים בה לא ענו על השאלה האם מטוס עם 400 נוסעים פולט יותר ממכונית עם שני נוסעים. |
|
||||
|
||||
הנתונים הם לאדם. לדוגמה ברכבת זה 0-250 והם כותבים "*טביעת כף הרגל הפחמנית של נסיעה ברכבת נמוכה מזו של נסיעה רכב משפחתי או של רכב 4X4, מפני שהאנרגיה המשמשת להנעת רכבת מתחלקת על פני מספר רב יותר של נוסעים." |
|
||||
|
||||
החישוב שם ליין מיובא נראה לי שתמוה. בהנחה שמדובר בהובלה בים ברוב הדרך, הרי שזו דרך הובלה יעילה יחסית. מה המקור למספרים הללו? הם מתייחסים לארץ? |
|
||||
|
||||
הבעיה עם הובלת יין בים היא שהמון מתנדף. |
|
||||
|
||||
ברצינות? מבקבוקים? |
|
||||
|
||||
יצאנו מסיוטה עם שני בקבוקי שלוש ליטר של וויסקי משובח חופשי ממס וכארבעים קרטונים של ליטר יין ספרדי, עד פאלרמו בחמישה ימי הפלגה לא נשאר כלום. |
|
||||
|
||||
נתקלתי בתופעה דומה גם ביבשה, אני חושב שהבעיה היא בבקבוקי הזכוכית. |
|
||||
|
||||
ואני חושב שהבעיה היא במנעול של הארגז... |
|
||||
|
||||
שוב? כבר סגרנו את הפינה הזו. פד"ח הוא לא זיהום אויר, וטבלאות כמו הנ"ל הן בולשיט מוחלט. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |