|
||||
|
||||
העניין עצמו הוא, שהבחור ניסה כמיטב יכולתו למצוא הוכחה ש*לא ייתכן* לחיות מחוץ לת"א בצורה סבירה. וחוששני שהוא מעוות את הדוגמאות. אכן, יש לרכבת ישראל המון בעיות, אבל כשהבחור מתלונן על יציאה מתל-אביב, הרי שהסיפור של ב"ש-גני אביב הוא הפחות רלוונטי פה, מה גם שבמפורש התייחסתי ללוד פרופר ולא לגני אביב בכלל (לא הבנתי גם למה את אומרת 'כנ"ל לגבי יציאה מגני אביב לת"א'; נסעתי מת"א לגני אביב וחזרה פעם-פעמיים, ואין שום צורך לעבור דרך תחנת לוד בשביל להגיע לתחנת לוד גני אביב; מהשלום לגני אביב זה בערך 20 דקות, רכבת אמנם פעם בשעה אבל לא צריך בכלל להתקרב לקו ת"א-ב"ש בשביל זה). סיכומו של עניין, אין לי מחלוקת עם כך שתח"ץ בארצנו היא בעיה. לאמיתו של דבר, אני סובר שבמידה רבה היא בעיה יותר ממשבר הדיור במרכז, כי תח"צ יעילה ממש יכולה הייתה לאפשר לאנשים לגור רחוק יותר מהמרכז מאשר כיום, ולעודד יצירת מרכזים אחרים. עד כאן אני מסכים איתו - אבל הוא הלך לקיצוניות בנסיונו להפוך *כל* פתרון שאיננו בתחומי ת"א רבתי לבלתי-ישים כתחליף לת"א רבתי. |
|
||||
|
||||
אני לא חושבת שהוא "ניסה כמיטב יכולתו למצוא הוכחה שלא ייתכן", הוא הציג למה אפשרות שעל פניו נראית סבירה (לוד בסך הכל לא רחוקה מתל אביב/תל אביב רבתי, ויש לה רכבת. רכבת!1) היא בעצם לא ממש פתרון להרבה מקרים. ההתייחסות לגני אביב הייתה שלי. מה שאותי יותר מעניין, זו ההתעקשות למצוא חורים בדוגמאות במקום להתייחס לעובדה שיש בעיה אמיתית וממשית. 1 מאיר ניצן כבר טען שמדובר ב"עשר דקות מתל אביב". אני לא רוצה להתחיל אפילו להסביר את החורים בטענה המגוחכת הזו שאולי נכונה מבחינה עובדתית (מתחנת לוד לתחנת ההגנה הנסיעה אכן נמשכת עשר דקות בימים כתיקונם) אבל ממש לא רלוונטית בפועל. |
|
||||
|
||||
במקרה ולא שמת לב, או משום מה לא קראת את שאר התגובה, או לא הבנת: הסכמתי שיש בעיה אמיתית וממשית בתחום הדיור. לא על זה הויכוח. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |