|
||||
|
||||
גם אני מתעלם מן הציור, אשר לא רק שלא נתן קרדיט, הוא גם חוטא בהפשטה שלדעתי לא מתאימה כאן. מה שאני רואה הוא את המפגש "הקוביסטי" (?) בין צורתו הקעורה של הכיור, לבין קיעורי וקימורי הגב והגוף של הבחורה. פיתולי הברז שברקע, הלוחות הרבועים של המראות, משולשי השכמות המשתקפים במראה, אשכולות שדיה העגולים, חיטובי ישבנה ופיתולי ברכיה, הפניית העורף למבט מישרין, הללו יוצרים מפגש צורני מעניין. מבחינה נושאית הייתי הולך יותר לכיוון התנוחה העוברית של אדם בוגר ורצונו להתכווץ חזרה אל תוך אובייקט מלאכותי שעשוי לשמש תחליף חושני ואולי סמל אירוטי לרחם האימהי, הכיור, שהוא שם היצירה. |
|
||||
|
||||
נכון, הקווים שבצילום מעניינים, אני מתיחס למפגש הקוביסטי שלך, ול"משולש" של ברקת. לחיזוק תיאורית הפופ ארט אפשר להביא בחשבון לגבי שתי העבודות, הצילום והצייור (ציורשופ) שהן נוצרו למען צפיה במחשב, אפשר לראות את שניהם, הצייור יותר ויעידו הקווים הממוחשבים, כ*"פינה"* באינטרנט. בה אתה מבלה עם אמנות מסוג כזה. אני לא משוכנע שזו אמנות גדולה, אמנות ראויה? בטח. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |