|
||||
|
||||
המערכת שואפת לקבל מהמתקשר כמה שיותר מידע חשוב לפני שמדיעים למוקדן? מי מונע זאת ממנה? בואו ניקח לדוגמא את אלופת השרות, חברת "הוט". לטענתם, ע"מ לקצר את הטיפול אתה מתבקש להקליד את מספר הטלפון של המנוי. רגע, למה? בשביל מה יש שיחה מזוהה? אני לא חוסם את מספר הטלפון ממנו אני מתקשר. למה לא "אם אתה רוצה שרות לקו ממנו אתה מתקשר הקש 1, אם לקו אחר הקש 2" (ורק אז להקליד את המספר הרלוונטי)? אבל זה לא הכל. אתה (כלומר, אני) מקליד את מספר הטלפון. 10 ספרות. טלפון של הוט. והמערכת? "המנוי אינו מוכר במערכת." |
|
||||
|
||||
אני לא יודע עם איזה הוט אתה עובד אבל הוט אצלנו (לשעבר מת"ב) עובדים בדיוק כמו שאתה רוצה - "הקש 1 לשרות למספר ממנו אתה מתקשר" |
|
||||
|
||||
Hot lips
|
|
||||
|
||||
זו דוגמה, אגב, לכך שהממשק הטלפוני הוא כ"כ גרוע. שים לב שאם האפשרות לא רלוונטית עבור מישהו (הוא מתקשר מהנייד, מכיוון שהקו שלו מקולקל, לדוגמה), בזבזת כבר עשר שניות או יותר מזמנו. בשיחת טלפון אתה חייב להיות מרוכז כל הזמן (ולכן גם שיחה של 5 או עשר דקות היא בזבוז זמן לא קטן), ואין כמעט דרך להעביר מידע מורכב. מפתיע אותי עד כמה זה נפוץ, לעומת האפשרות להשתמש בצ'ט טקסטואלי. |
|
||||
|
||||
כרגע הסברת את ההבדל בין המענה הקולי של דורון לשלי דורון בטח מתקשר כל הזמן מהנייד ובגלל זה הוא צריך להקליד את המספר של הקווי |
|
||||
|
||||
זהו, שלא. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |