|
||||
|
||||
אני מציע להתעלם ממוצעים כלליים כאלה, כי יכול להיות שלצורך הזה הכניסו גם תלמודי תורה. במבחנים הבין לאומיים כמובן לא השתתפו תלמודי התורה אחרת היינו מדרדרים לתוך העולם השלישי. קח נתונים של בתי הספר הממלכתיים. בתנאים ובמנטליות שלנו שאינם מאפשרים משמעת ברזל, יש חשיבות לגודל הכתות. |
|
||||
|
||||
אולי אתה צודק. על פי http://www.knesset.gov.il/mmm/data/docs/m01132.doc אני מוצא את הנתונים הבאים (ילדים בכיתה): ממלכתי 30.66 ממלכתי-דתי 25.67 אחר 23.7 פילוח על פי יסודי\על יסודי מראה שביסודיים יש פחות תלמידים מבעל יסודיים. הנתון שאנו מחפשים הוא מספר הילדים לכיתה בממלכתיים\יסודיים\יהודים, ולא הצלחתי למצוא פילוח כזה. מצד שני, על פי אחת הטבלאות במסמך, בתל אביב יש בממלכתיים 29 ילדים לכיתה(לעומת 25 בממלכתי דתי), ובסך הכל 6% מהכיתות מכילות 40 ילדים ומעל. אגב, על פי המסמך בירוחם יש כ20 ילדים לכיתה בסך הכל, אבל כ25 ילדים בממלכתיים ובממלכתיים דתיים. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |