לחיב בחוק התקנת פטנט שנקרא z5 בכל תאי הבעירה 508903
הפטנט הנקרא z5 פותר למעשה את בעיית זיהום האויר וגזי החממה ויש לחייב בחקיקה בכל העולם להתקין מתקן זה בכל תאי הבעירה.

http://www.metro.se/2009/04/14/88545/han-kan-gora-di...

Upprörd över bilavgaserna i storstäder och svårigheten att andas där, beslutade sig dåvarande 16-årige Zion Badash för att göra något åt miljöhotet.

Två år av mer och mindre lyckade experiment, med hjälp av en gammal generator i föräldrarnas garage, i en mindre stad i centrala Israel, resulterade i Z5.
– Z5 har väckt mycket stor uppmärksamhet över hela världen. I och med att bensinpriserna stiger är det många som ser Z5 som en billig och enkel investering för att skära ner på bränslekostnaderna. Andra vill värna om miljön genom att minska avgaserna, säger Zion Badash.

Hur fungerar då Z5? Jo, den lilla anordningen sätts in i bilen på ett sådant sätt att luften, före förbränningen, måste passera genom de patenterade metallegeringar som uppfinningen består av. Denna passage förändrar luftmolekylerna, så att luft av ”högre kvalitet” når förbränningsrummet. Därmed blir förbränningen effektivare och bensinåtgången kan reduceras med upp till 40 procent. Samtidigt minskar avgaserna avsevärt.

Nu när Z5 är färdigutvecklad och patenterad, följer marknadsföringen av produkten. Z5 finns till försäljning i USA, Storbritannien, Israel och Turkiet samt via företagets webbsida. (Anordningen kostar 208 dollar.) Badash letar också efter fler återförsäljare världen över.

Nästa steg är att övertala biltillverkare att integrera Z5 som en del i motorn. Förhandlingar pågår med flera intressenter.

לחיב בחוק התקנת פטנט שנקרא z5 בכל תאי הבעירה 508906
קשה לחלוק על הדברים.
אפשר לעומת זאת להתווכח על חידושי התחביר שבתרגום לעברית‏1:
המום במכונית גדולים וערים הקושי נשימה אשר החליט על כך 16 בן ציון Badash לעשות משהו לגבי איומים סביבתיים.

שנתיים של יותר ופחות מוצלחים ניסויים, בעזרת גנרטור ישן שלהם ההורים מוסך, בעיירה קטנה במרכז הארץ, הביאו את Z5.
- Z5 יש aroused תשומת לב רבה בכל רחבי העולם. ככל עליית מחירי דלק, הרבה אנשים נראים כמו Z5 זול וקל ההשקעה לצמצם את עלויות הדלק. אחרים רוצים להגן על הסביבה על ידי צמצום פליטה גז ", אומר ציון Badash.

איך איפה Z5? ובכן, את המכשיר הקטן מוכנס לתוך הרכב בצורה כזאת, כי את האוויר, לפני בוער, צריך לעבור דרך פטנט מתכת Alloy כי ההמצאה היא עשויה. זה alters מעבר של מולקולות האוויר, כך האוויר של "איכותיות" מגיעה קאמרי שרפה. עושה את זה יותר יעיל שרפה בנזין הצריכה יכול להיות מופחת על ידי עד 40 אחוזים. במקביל צמצום פליטה משמעותית.

עכשיו, כי הוא מלא Z5 פיתחה פטנט ו, הוא השיווק של המוצר. Z5 זמין למכירה בארה"ב, בריטניה, ישראל ותורכיה וכן באמצעות אתר האינטרנט של החברה. (ההתקן יעלה $ 208.) Badash גם מחפש עוד מפיצים ברחבי העולם.

השלב הבא הוא לשכנע את יצרני הרכב לשלב את Z5 כחלק המנוע. נמצא במשא ומתן מתמשך עם כמה עניין.-----------
1 ותודה לגוגל על התרגום משוודית.
לחיב בחוק התקנת פטנט שנקרא z5 בכל תאי הבעירה 509294
כתבה בטלויזיה הרוסית מרשים ביותר RTVi Z5 Save The Environment Save Up To 40% on Gas

לחיב בחוק התקנת פטנט שנקרא z5 בכל תאי הבעירה 509296
טרם הבאתי את השוודית שלי לרמה מספקת ועכשיו אני נדרש לשקוד על השפה הרוסית?
בכל אופן, מיעוט ה-Buzz בנושא מוזר. שמא לא בדיוק כצעקתה?
לחיב בחוק התקנת פטנט 509298
יש כבר babelfish ל־youtube?
לחיב בחוק התקנת פטנט 509299
לא מן הנמנע. הרי ה-speech to text כבר הגיע לרמה די טובה, בוודאי כאשר מדובר בקריינים מקצועיים. הוסף על כך את שירות התרגום הטקסטואלי של גוגל, הפעל text to speech בשפת היעד...והאזן לתוצאה המבדחת.
לחיב בחוק התקנת פטנט 509300
האם יש כבר כלי מסחרי שמוסיף (אוטומטית) כתוביות (בשפת המקור) לסרטים או תוכניות טלוויזיה? זה יכול להיות להיט אצל כבדי השמיעה.
לחיב בחוק התקנת פטנט 509308
Not that I'm aware of, but the captioning in the US TV do sometimes seem like it was produced by one.
לחיב בחוק התקנת פטנט 509314
לא ידוע לי, אך נראה לי שעבור סרטים (להבדיל מקריינות) התוצאה עשויה להיות בעיקר מתסכלת.
לחיב בחוק התקנת פטנט שנקרא z5 בכל תאי הבעירה 509349
ניתן להבין כי המכשיר יפעל רק בטויוטה קאמרי.
לחיב בחוק התקנת פטנט שנקרא z5 בכל תאי הבעירה 509359
אם כך אני בעד חיוב התקנת המכשיר בכל תאי הבעירה.
ואם צריך, שיחליפו לי את הרכב לטויוטה קאמרי.
לחיב בחוק התקנת פטנט שנקרא z5 בכל תאי הבעירה 509370
מהי כמות הזיהום שתיגרם בגלל ההחלפה של כל כלי הרכב?
לחיב בחוק התקנת פטנט שנקרא z5 בכל תאי הבעירה 508907
אפשר באנגלית? עברית?
לחיב בחוק התקנת פטנט שנקרא z5 בכל תאי הבעירה 508908
עברית(?):

תגובה 508906
לחיב בחוק התקנת פטנט שנקרא z5 בכל תאי הבעירה 508912
כבר היה יותר מובן בשבדית :-)
באנגלית 508914
לחיב בחוק התקנת פטנט שנקרא z5 בכל תאי הבעירה 508964
כתבה בטלויזיה על העניין (גם באנגלית) ביוטיוב

לחיב בחוק התקנת פטנט שנקרא z5 בכל תאי הבעירה 508909
האם הפטנט תואם את הנורה שמאירה את כל רמת-גן שבדיוק התקנתי באוטו?
לחיב בחוק התקנת פטנט שנקרא z5 בכל תאי הבעירה 508910
למה אתה צריך באוטו נורה שמאירה את כל רמת-גן?
לחיב בחוק התקנת פטנט שנקרא z5 בכל תאי הבעירה 508911
כי את כל תל-אביב כבר סרקתי ואין שם איפה לחנות!
לחיב בחוק התקנת פטנט שנקרא z5 בכל תאי הבעירה 508913
רשם הפטנטים בארץ מעורב בעניין, ויש לפחות שתי בקשות לפטנט שהגיש ציון בדש (אין לי מושג אם הן אושרו).
לחיב בחוק התקנת פטנט שנקרא z5 בכל תאי הבעירה 508915
אם מחייבים בחוק שימוש בהמצאה, הממציא הופך למונופול?
לחיב בחוק התקנת פטנט שנקרא z5 בכל תאי הבעירה 508931
חס וחלילה. הזכויות הבלעדיות על המונופול שייכות ל-Parker Brothers.
לחיב בחוק התקנת פטנט שנקרא z5 בכל תאי הבעירה 509403
לחיב בחוק התקנת פטנט שנקרא z5 בכל תאי הבעירה 509542
אלמוני יקר,
לצערי הידע שלי בכימיה בסיסי ביותר. עם זאת זכור לי במעורפל שהיה עניין של "איזון תגובה".

למיטב ידיעתי (אדגיש שוב שמדובר בידיעה קלושה ומעורפלת), תוצרי תגובה כימית צריכים להתאזן מספרית עם המגיבים.

אשמח אם תוכל להסביר לי מה קורא לפחמן שאינו נפלט כ CO2 בזכות השימוש ב Z5.
הוא היה בחומר הדלק של הבערה, לכן הוא צריך להיות בנמצא גם לאחריה. לאן הוא הולך ?

שלך,
אלמוני אחר.
לחיב בחוק התקנת פטנט שנקרא z5 בכל תאי הבעירה 509544
הוא נפלט כטבעת יהלום.
לחיב בחוק התקנת פטנט שנקרא z5 בכל תאי הבעירה 509550
"על פי חוק הטבע, "חוק שימור החומר" דלק שלא הופך לאנרגיה הופך לחלקיקים מזהמים ומסרטנים" (לא נגעתי http://www.z55555.com/?categoryId=32858)
לחיב בחוק התקנת פטנט שנקרא z5 בכל תאי הבעירה 509563
החלף "דלק שלא הופך לאנריגה" ב: "דלק שלא נשרף עד הסוף" ותקבל משהו קרוב יותר למציאות.

ואם זוהי אכן הכוונה, התשובה לשאלה של המזוהה היא משהו מהסגנון של: הדלק אכן משתחרר כ־CO2 ומים, אבל זה עדיף מאשר דלק שלא נשרף עד הסוף ויוצר דברים עוד םחות סימפטיים.

(זה כאמור בהנחה שהטכנולוגיה שלהם באמת עובדת, דבר שלא טרחתי כלל לנסות לבדוק)
לחיב בחוק התקנת פטנט שנקרא z5 בכל תאי הבעירה 509592
זה באמת סביר.
עם כי יש כבר רכיב אהוב שמבצע את העבודה הזו, ואכן התקנתו מחוייבת בחוק.
לחיב בחוק התקנת פטנט שנקרא z5 בכל תאי הבעירה 509690
"בהנחה שמיכל דלק מכיל כ-‏50 ליטר, כל תידלוק עולה לך 350 שקלים. אם התקנת Z5™ במכוניתך, מינימום החיסכון שלך בכל תידלוק עומד על כ-‏100 שקלים (במרבית המקרים החיסכון יעמוד על כ-‏150 שקלים)" http://www.z55555.com/?categoryId=32867
לחיב בחוק התקנת פטנט שנקרא z5 בכל תאי הבעירה 509582
לא אתה לא מבין. זה בסעפת היניקה *לפני* פילטר האויר.
.
.
אויר -בןאדם- זה בדיוק הענין, לא הדלק, הדלק בא אחר כך, אתה פשוט מזרים יותר אויר, על אותה כמות פחמן!
גאוני! אמקק(EMC^2)!
לחייב בחוק התקנת פטנט שנקרא z5 בכל תאי הבעירה 509608
כנראה הופך למים H2O וחלק שני לco2 ומאחר וניצולת הדלק גדולה יותר אזי בסך הכל נצרך פחות דלק לק"מ וכך נפלטים פחות co2 כפי הנראה הפטנט בסגסוגת המתכות הנה פיקוק החמצן o2 לחמצן אטומי שהנו חמצן בלתי יציב ופוער טוב יותר.
כך או כך פחות מסרטנים נפלטים ופחות דלק נצרך
לחייב בחוק התקנת פטנט שנקרא z5 בכל תאי הבעירה 509613
חמצן מולקולרי יציב יותר מחמצן אטומי (זו הסיבה שזו הצורה השכיחה) ונמצא איתו בשיווי משקל. לא נכנסתי לאתר, אבל לא ברור לי איך אפשר להטות את שיווי המשקל הזה בלי להשקיע אנרגיה (כלומר ע''י קטליזה טהורה) ונדמה לי שזה נוגד את אחד מחוקי התרמודינמיקה. מצד שני יכול להיות ששיווי המשקל הזה משתנה טבעית עם העליה בטמפ', והקטליזטור מחומם מהמנוע.

אני אחכה לפירסומים בספרות המדעית לפני שאתחיל לדון בישימות ושימושים.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים