|
||||
|
||||
והאם יש קשר בין תגובתך לסין הדברים שעליהם היא מגיבה? ואם כן - מהו? |
|
||||
|
||||
סעיף ה טוען שישנו חוסר הגיון בחוק, משום שמעשים שפוגעים יותר (אך נחשבים בידי אחדים ללא מוסריים) אינם נחשבים עבירה; היות ומוסר הוא יחסי, לא נייחס לו חשיבות רבה ונשאל מה לגבי מעשים שפוגעים לא פחות (ועדיין נחשבים מוסריים) ? אותו הגיון שטוען לחוסר הגיון בחוקיות הבגידה, צריך לטעון גם לחוסר הגיון בחוקיות הנטישה. |
|
||||
|
||||
"ה. *לא* טענתי לרגע שבגידה הייתה צריכה להיות מסווגת כמעשה פלילי". איפה אתה רואה כאן טענה על "חוסר הגיון בחוקיות הבגידה"? |
|
||||
|
||||
''הצבעתי רק על מה שנראה לי כחוסר הגיון מבחינת החוקים'' |
|
||||
|
||||
נכון. ויש יותר מדרך אחת לשנות את העניין. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |