|
תודה לך אטל על הצטרפותך לדיון.
1. אני חוזר לטענתי המקורית...יש ללמד היסטורי העל פי המטרות שנקבעו למקצוע.
2. מטרות אלה צריכות לעמוד נגד עיניהם של המורים ושל מנסחי השאלוני הבגרות.
3.כיום המציאות היא שהשאלות לבגרות מנוסחות כשאלות של ידע זכרון ואינן בודקות חשיבה היסטורית.
4. כאשר אני מציג בפני הסטודנטים שלי באוניברסיטת דרכים חלופיות ללימוד היסטוריה, כאשר אנו מדגימים ומתרגלים, אני רואה ניצצות בעיניים. כנ"ל מורים מאמנים.
5. למרות הקיצוצים והתנאים החמורים בהם עובדים המורים, הבעיה מוסיפה להיות פדגוגית גרידא ולא של משאבים. "המהפכה" עוברת גם דרך המורים.
|
|