|
||||
|
||||
חלילה לי מלהאשים את משה... |
|
||||
|
||||
"בעלת משרד גדול לשקרנות מאורגנת מספרת, כי היא "מבקשת מחברת יפעת, המלקטת קטעי עתונות ומדיה, ליידע אותי מייד על כל דבר שכותבים על לקוח שלי באינטרנט, ומושיבה את התקציבאיות שלי לכתוב טוקבקים". לדבריה, "אנחנו עוברים על הפורומים ומנטרים אותם. אם לקוח שלנו מוזכר, אנחנו מגיבים. לפעמים אנחנו *מזדהים בכינוי שהגולשים הקבועים כבר מזהים*, ואם הלקוח לא מעוניין שיידעו שהוא נוכח בפורום אנחנו כותבים תגובה אנונימית, בנוסח 'תפנה לשירות הלקוחות, פניתי והם עזרו לי', ומיידעים את שירות הלקוחות שאמורה להגיע תלונה מסוימת, ומנחים אותם לטפל בה יפה במיוחד. *לפעמים אנחנו מיידעים את מנהלי הפורומים בכינוי המסוים שבחרנו, כדי שיתנו גושפנקא לנוכחות שלנו*". |
|
||||
|
||||
אווילים. הם צריכים לשוטט באינטרנט ולחפש עילות לתביעות דיבה. אגב, לפעמים יש לי חשש שחלק מהדיונים באייל מומחזים ( אולי אני מושפע מ ender's game ) על ידי משתתף אחד שמשחק את כל הדמויות. בעיקר בנושאים פילוסופיים. |
|
||||
|
||||
תגובה 60271 |
|
||||
|
||||
דרמה על יחסי אהבה-שנאה בין הפילו לסופיה. |
|
||||
|
||||
תגובה 304118 |
|
||||
|
||||
זה נותן פרוש חדש ומעיק למונח ''פרסום סמוי''. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |