![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
זהו, שאדם לצורך העניין הזה הוא לא מערכת מכנית עם אמצעי גילוי. מערכת זיהוי המרחק והערכת המהירות והמסלול של האדם היא פחות מדויקת מזאת של אמצעי הגילוי. שוטרי תנועה רושמים דו"חות מהירות ע"ס ממל"ז או מכ"ם, לא על פי הערכתם המלומדת שהרכב נסע במהירות של 124 קמ"ש. ונפ"ע זאת נקודת פגישה עתידית. המקום בו יפגשו מסלוליהם של המטרה ושל הטיל המיירט. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
לצורך תפיסת הכדור הבן אדם הוא בדיוק מערכת מכנית עם אמצעי גילוי, ואני חושב שהדוגמה הזאת היא מצויינת. זמן תגובה קיים במכונה כמו באדם, כשמהירות הטיל המיירט היא רק אחד המשפיעים על זמן התגובה של המערכת כולה, כמו שהמהירות שבה יכול האדם להניע את זרועותיו היא רק אחד המרכיבים ביכולתו לתפוס את הכדור המהיר. | ![]() |
![]() |
![]() |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
![]() |
© כל הזכויות שמורות |