|
||||
|
||||
ניסיתי להבין מה כתוב שם, באמת שניסיתי, אבל נשברתי בקריאה השלישית של "הקבצה ל- 2 קבוצות של 1 ? פורמלית מבחינת הגדרת קבוצה הדבר אפשרי, אך אין פה הקבצה, שהגדרתי אותה להלן, בעולם תוכן של מופעיות מרחבית, כהסמכת 2 אובייקטים או יותר. לכן, אין פה יחודנות (סינגולריות) שכן טרנספורמציית ההפרדה המרחבית אינה יוצרת לכידות (בלתי מתפרקת) של הקבצה." מישהו יכול להראות לי איפה הוא הגדיר (להלן) הקבצה? |
|
||||
|
||||
ולשאלתך בסוף, עצתי האישית: אל תתאמץ. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
פרט לכך, אין ספק שקראת יותר ספרי מתמטיקה ממני, אז כנראה שמת לב לאותה תופעה שאני שמתי לב אליה: לרוב, לפני שמשתמשים במושג כלשהו, מגדירים אותו. (אני אישית תומך ב-6, מהיותו המספר המושלם הראשון, או ב-17, כי הוא אנדרדוג). |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
כל תלמיד שנה שנייה מתימטיקה. יש הרבה כאלה. הקובע הוא פיתוח הקונספט. דקדוקי העניות של עריכת החומר אינם משנים כאן, ועליך לזכור שהבאתי את הנושא באופן פופולרי כך שכל אדם סביר יוכל לקלוט אותו אינטואיטיבית. למה להרדים את הקוראים בהבאת טקסט כפי שהוא ערוך במאמר או בספר מתימטיקה? נתתי הגדרה סבירה וחד משמעית? נתתי. יש כאן איזה מושג שנותר לא מפורש, עמום או רב משמעי? לא. והעיקר, ההוכחה תקפה והגישה מהפכנית משהו? כן. |
|
||||
|
||||
יש אדם סביר בקהל? |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
נשארת כיתה? |
|
||||
|
||||
תגובה 195479 (או תגובה 195478 בשביל קצת יותר רקע). תגובה 196070, ספציפית, מוכיחה ש-6 הוא הוא הנבחר. |
|
||||
|
||||
ולחשוב שאנשים כמו ז'ק לאקן השתלטו על הנוף הפילוסופי והפסיכולוגי בארצות כמו ארגנטינה, או אף בצרפת. הוראת המתימטיקה בארץ וביקורתי על דרידה והפוסט מודרניזם דומני שאני הראשון שהצבתי איזה בסיס רציונלי לסינגולריות של המספר 3 . They're coming to take me away... ha ha
|
|
||||
|
||||
שהרי הנושא הוזכר בקישור, ופטור בלי כלום אי אפשר. ויש גם סיפור עצוב: קארל סולומון מתל-אביב |
|
||||
|
||||
''הגדרתי להלן'' הוא מבנה לשוני נאה שבא לבטל את הכרונו-לינאריות הקואזלית שבה אתה שבוי. תתבגר, ילד. |
|
||||
|
||||
איזו אוריינטציה גלובאלית. אך לא רק שאיני ''חסיד'' של שבירת הסיבתיות והלינאריות ברוח אי אלה פסיכולוגיות פופולריות או אפילו ברוחו של ג'ימס ג'ויס, אלא שאני עוסק בקשב והתמקדות בעבודתי בפסיכולוגיה קוגניטיבית, והרפיית הקשב מכל סוג - ברוח חשיבה לא לינארית ומתפרסת, נראית לי הבל מוחלט. והבל שגם אינו מביא כלל ליצירתיות המקווה, לפחות לא במובן שאני מעלה על נס - פתרון אלגנטי לבעיות מורכבות. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |