|
||||
|
||||
''מאחר שבכתובת האימייל מופיע השם בועזסון, אשיב כאילו איילת היא הכותבת.'' ובכן, איילת היא לא הכותבת (אם תתעמק בכתובת האינטרנט של הקורא בין השורות, תוכל גם לנחש למה). בכל מקרה, אין לי מענה לבעיות שלך. אני שמחה שאחרים במצבך או במצב גרוע משלך מצאו פתרון לבעיות שלהם, גם אם הוא לא מוצא חן בעיניך. לא קראנו לך ''לתת למה שיש בך לעלות'' משום שנראה כאילו אין בך דבר פרט לרחמים עצמיים. יש לך דבר או שניים ללמוד משחקני נא לגעת בנוגע להשקפת עולם. |
|
||||
|
||||
ומי את, הגב' בועזסון מס' 2 הנכבדה, שתלמדי אותי דבר אחד או שניים? ומנין לך שאני מרחם על עצמי? אינך טועה קצת בייוס "מציאת פתרונות" לאנשים מסוימים? אולי "מצאו להם" פתרונות? מצטער, עבורי לא נמצא עדיין פתרון. וברור שגם הגב' עדינה טל לא תמצא לי פתרון. ולכל היתר (מה שכתבתי למעלה) יש לך תשובה? מה שענית לי זה בכלל לא לעניין. צר לי. התוקפנות שלך ממש לא במקום. |
|
||||
|
||||
אני קוראת בתגובותיך שלל רחמים עצמיים, בעיקר בגלל שאתה מחפש מי שיעזור לך ''כבד הראייה וכבד השמיעה''. כשייחסתי לך נקודת פתיחה טובה יותר (היכולת להתנסח ברהיטות על מחשב, היכולת להעזר בחבריך וכו') התעצבנת. הפסימיות שלך בנוגע למי יכול לספק לך את הפתרון, מעידה על רחמים עצמיים. אני לא התיימרתי למצוא לך פתרון, בעיקר משום שאינני המטפלת שלך. את הביקורת שיש לך נגד ''נא לגעת'' השמעת, הגבתי לדברים העניינים, כתבתי את דעתי שאותה אתה מוזמן לא לקבל ובזה העניין סגור. אגב, דעתי בנוגע לקבוצה התחזקה השבוע יותר, לאחר שראיתי את הקהל שיצא מההופעה וביליתי יומיים שלמים עם השחקנים בשיחות. |
|
||||
|
||||
עד כה דיברת בלשון זכר, ולפתע הפכת לנקבה, אז אולי תספר/י לנו מי הוא/היא הכותב/ת? |
|
||||
|
||||
אם תסתכל בכתובות האימייל (כפי שהוכחת שאתה יכול), תראה שמדובר באנשים שונים שמחוברים ממקומות שונים. לא הפכתי ''לפתע'' לשום דבר ואיני חייבת לך דין וחשבון בנוגע לבני משפחתי הגולשים באתר והשמות תחתיהם הם בוחרים להגיב. חבל שאתה מתעסק בקטנות במקום לענות לעניין שהעלה הקורא בין השורות. |
|
||||
|
||||
בניגוד גמור אלייך דווקא משמיע "הקורא בין השורות" - אם אתייחס לזכר שביניכם (או לפחות למי שכותב כך) - דברי טעם, ואני מודה לו על מחמאותיו. אינך חייבת דבר לאיש, אבל את מזלזלת בי כשאת סבורה, שאיני מבין שמדובר בבני משפחתך. בין אם הכותב הוא בעלך או מישהו אחר, עדיין אלה הם שני ראשיה של אותה גורגונה (סליחה על ההשוואה הגסה) ושניכם יושבים תחת אותו עץ תאנה ונהנים מאותם פירות. אני שמח שלפחות לאחד/ת מכם יש קצת יותר בינה בקודקודו. ואת דבריי אלה אני כותב מתוך מודעות לתוקפנותי, שנובעת מתוקפנותך, שנובעת מתוך כך שאת עובדת עבור עדינה טל וחשה אולי כלפיה - כדרך שחש לעתים עובד כלפי מעבידו - נאמנות בלתי מסוייגת או צורך להגן על מקום עבודתו- לעתים מחשש לאבדו. אולי משום כך את מגינה עליה בלהט כזה. אוקיי, נניח שהכל טוב כפי שאת אומרת. אני איני סבור כך. אני סבור שאת פשוט אינך "מקשיבה" לטיעוניי כי אין בך היכולת להקשיב. את משוחדת מראש כמקבלת שכר מהסיבות שמניתי בפיסקה הקודמת, ולכן אינך יכולה להיות אובייקטיבית. אני מוצא עצמי חוזר על עצמי שוב ושוב כמו תקליט שבור. מעולם לא אמרתי שיש לי משהו נגד השחקנים ו/או הדרך שבה הם מבטאים את עצמם. בלי להתייחס אל מי שמפעיל אותם אני מלא הערכה כלפיהם ושמח עבורם שנמצא להם פתרון. טענותיי מופנות כלפי המפעילים אותם ויומרותיהם, אבל את זה אינכם מסוגלים להבין, כנראה. נדמה לי שכבר מיציתי את הדיון יותר מפעם אחת, ואני באמת מבקש להפסיק עם זה. אתם - כל שאר המגיבים - חופשיים לנפשכם, לדון בעניין מנקודת מבט תיאטרלית, הירואית, פילוסופית, תרבותית או כל נקודת מבט אחרת, להרחיק עד סין, ואם תרצו - גם עד המאדים - בנסיון להוכיח את טענותיכם. I raised my case. |
|
||||
|
||||
האם לא ציינתי כבר קודם שאיני עובדת של העמותה או של עדינה טל, אלא אך ורק מתאמת את ההופעה בבוסטון שהתקיימה לפני יומיים1? עבודתי היתה התנדבותית בלבד, לאחר שהכרתי את פועלה של הקבוצה ופועלם של מנהליה. עם כל הטענות שלך כלפי "המפעילים אותם ויומרותיהם", אתה עדיין חושב שהשחקנים הם מריונטות ומהכרות אישית עם השחקנים, אני יכולה להעיד שאין הדבר כך. בכל אופן, הערכתך לא נראית בתגובותיך ושמחתך לוקה בחסר משום שאתה סבור שבעצם הפעלת הקבוצה נגזל כסף שמגיע לך. אתה גם ממעיט בערך עצמך בכך שאתה סבור שאף אדם רואה ושומע לא מסוגל להבין את חייך, אבל שוב, הבעיה היא שלך ושלך בלבד. 1 ובכך תמה "עבודתי" עם עמותת "נא לגעת". |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |