|
||||
|
||||
לאור בקשת (חלק מ)הקהל, נבחנת אפשרות לקיים את המפגש ביום ששי, 18 ביוני, כ"ט בסיוון, ב-12:30 בצהריים. מי שכבר אישר בואו ליום חמישי, או התכוון לבוא וטרם אישר, אשמח *מאוד* אם יוכל לכתוב מה דעתו על השינוי המוצע (בין אם זה בסדר ובין אם לא). מי שהשינוי יאפשר לו להגיע, יהיה יופי אם יכתוב גם כן. כרגיל, אפשר לכתוב כאן או אלי בדואל. אני מקווה לשלוח הודעה סופית על התאריך עד ה-14 למאי. תודה לכולם! בואו, יהיה כיף. |
|
||||
|
||||
ששי עדיף |
|
||||
|
||||
לו'משנה כי כן או לו'משנה כי לא? (לא הבנתי אם אישרת קודם...) |
|
||||
|
||||
לא משנה וזהו! :-) כנראה שאגיע (בלי נדר). |
|
||||
|
||||
חמישי עדיף, האמת. אני בדרך כלל עובדת בימי שישי, ואז רצה הביתה לסיים את כל מטלות הטרום שבת. אבל אם זה בעיה, אז בסדר. |
|
||||
|
||||
אבוא כמובן. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
בדוא''ל שנשלח אלי לא ציינת שעה. אבל כעת כשאני רואה הודעה זו, נראה בסדר מבחינתי. |
|
||||
|
||||
איין לי בעיה אם שישי אני רק צריך טרמף חזור לנתניה |
|
||||
|
||||
למה, ביום ששי אמא שלך לא נותנת לך את האוטו? |
|
||||
|
||||
הוא בממוסך |
|
||||
|
||||
אני אקח אותך, אבל אחרי הפעם הקודמת אני לא נותן לך יותר לנהוג. |
|
||||
|
||||
תוכל לעבור דרך ירושלים? |
|
||||
|
||||
אם בסוף כן תתנו לגידי לנהוג, יש סיכוי סביר שכן. |
|
||||
|
||||
בוא נראה בינתיים אולי יש איזה אייל ירושלמי ממונע (אולי דובי יחליט לבוא ויהיה ממונע? לך תדע). תזכיר לי שבוע לפני ונראה מה אפשר לעשות בנדון. |
|
||||
|
||||
כבר הינו בדייון הזה וסוכם בו שמר בילינסקי הוא איש מאד נחמד ואם תעצור בדרך ותיקנה לו כמה בקבוקי בירה גינס יש היסתברות שזה יקרה |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
רק לצורכי תיעוד. אני מפקפקת בכל. (ואת ההסבר כבר סיפקתי לכל הנוגעים בדבר). |
|
||||
|
||||
ואלה שלא נוגעים בדבר, ומעוניינים בהסבר? |
|
||||
|
||||
כן, באמת. מעוניינים בהסבר. |
|
||||
|
||||
וזאת ההזדמנות להודות שוב לגידי שהסיע אותי מהתחנה בארלוזורוב וערן שהסיע אותי בחזרה (העובדה שערן הוא שהחזיק את ההגה בהלוך וגם בחזור היא שולית:)). לאלון ומשפחתו המורחבת המארחת ולאביו על ההרצאה המעולה. לכל מי שבא, היה טוב לראות ולשמוע פעם את האנשים שמאחורי המלבנים הכחלחלים בגודל ובקול טבעי. חלק היו שונים מכפי שדמיינתי אותם, חלק לא הייתי מדמיין אותם אחרת. מקוה לראות תמונות בזמן הקרוב. |
|
||||
|
||||
ובשם האלמונים - מחכים לתמונות. |
|
||||
|
||||
לא יהיו תמונות. |
|
||||
|
||||
On the chest of a barmaid in Sale
Were tattooed the prices of ale. And on her behind, For the sake of the blind, Was the same information in Braille. |
|
||||
|
||||
נו, אז את באה בסוף? |
|
||||
|
||||
לא, לא יכולה. תיהנו. |
|
||||
|
||||
אשמח לבוא, גם ביום חמישי וגם ביום שישי. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
אגיע. אני מעדיף להפגש בערב, אבל גם צהריים יהיה בסדר. |
|
||||
|
||||
(סליחה על הכותרת הצעקנית, אני מנסה להקטין את הסיכוי שמישהו ייתקל בהודעה המקורית ויפספס את זו). תודה לכל מי שהגיב כאן או בדואל על השינוי המוצע. יש איילים שיכולים רק בששי, ואף אחד לא הודיע שהוא יכול רק בחמישי (אם כי היו כמה שהעדיפו, ואני מקווה שזה לא יותר מדי לא נוח). אם כך: המפגש יתקיים ביום ששי, 18 ביוני, כ"ט בסיוון, ב-12:30 בצהריים. הכתובת: בית משפחת סוקולובסקי, משה פרלוק 13, דירה 28, רמת-אביב (החדשה), תל-אביב. אנא כתבו אם אתם חושבים להגיע. |
|
||||
|
||||
בסדר, נו. אלא אם כן יהיה איזה משבר בעבודה (זה לא נופל על שבוע הספר, נכון?) אני אגיע. |
|
||||
|
||||
אני ו-3 מקומות פנוים ברכב שלי נגיע מחיפה. אגב, זה הזמן להזכיר לאנשים שעול הכיבוד לא צריך ליפול רק על אלון - אני מניח שבקבוקי שתיה, חטיפים, מאפים, כלים חד-פעמיים וכו' יתקבלו בברכה. וקרח. הכי חשוב קרח, כדי שהשתיה תהיה קרה. |
|
||||
|
||||
תודה, ערן :-) אני אשלח הודעה בקשר לכיבוד כמה ימים לפני המפגש, כשאדע יותר על מה אנחנו מסוגלים לארגן בעצמנו. |
|
||||
|
||||
אני בפנים. תהיה תזכורת באימייל כמה ימים לפני? (זה לא איום, אבל אני באמת אשכח אם לא...) |
|
||||
|
||||
תהיה, תהיה. |
|
||||
|
||||
ידעתי שאפשר לסמוך עלייך... |
|
||||
|
||||
עם popup? |
|
||||
|
||||
עם pinup. |
|
||||
|
||||
העיקר שבלי push up |
|
||||
|
||||
על חוכמות כאלה היו מורידים אתכם לחמישים sit ups בטירונות. |
|
||||
|
||||
עם בדיחות כאלה, חשבת להופיע ב Stand up? |
|
||||
|
||||
ניסיתי, אבל אמרו לי up yours. |
|
||||
|
||||
הי אלון, למה שלא תזמין גם את נאאל אלטוחי, המצרי שהופיע פה פתאום. הוא נשמע נחמד. |
|
||||
|
||||
תגובה 215452, הפסקה המתחילה במילה "מי?". (אם מנסים למתוח את גבולות הכנסת האורחים שלי, צריך להתאמץ יותר). |
|
||||
|
||||
שמחתי לגלות :-) את באמת נוטה לבוא? |
|
||||
|
||||
תמתח את גבולות הכנסת האורחים שלך, ונראה :) לא, באמת, עלה בדעתי שנאאל אולי לא קרא את כל ההודעות בפורום ממותה-אי זה. ואולי, אם תפנה את תשומת ליבו... (מהן עשר שעות באוטובוס מקהיר כשעל הכף מונחים השלום וההבנה בין העמים..) |
|
||||
|
||||
או-קיי, עכשיו זה טיפה יותר ברור... מההודעה המקורית של נוטה לא הצלחתי לפענח את רמת הרצינות/קנטרנות. עד כה לא שלחתי הזמנות אישיות למרות שדי ברור שלא כולם עוקבים אחרי דיונים ישנים כאלה. לקראת המפגש אולי אשנה טקטיקה, בינתיים יש לא מעט איילים מאושרים (כלומר, כאלה שאישרו...). אני מעריך, כמובן, שהסיכוי שנאאל יבוא הוא קטן, אם כי זה בהחלט יכול להיות נחמד (בכלל, כמה תיירים מצרים באים לארץ? ממש מעט, או אפס? אולי שווה לשאול אותו על זה). |
|
||||
|
||||
אכן, שווה לשאול. אני חושבת שהמספר שואף לאפס. אם נאאל לומד באוניברסיטה "לימודי ישראל" או משהו כזה, זו יכולה להיות הזדמנות טובה בשבילו, לא? אני כמעט הזכרתי לו את עניין המפגש שם, בדיון ההוא. אבל נראה לי מוגזם להזמין אנשים לבית של מישהו אחר, כלומר כשלא אני המארחת. לכן ביקשתי ממך. אבל לא התכוונתי לכופף לך את היד עם הנושא הזה, אלא רק להפריח רעיון בקטן. אז שנחתום לבינתיים? |
|
||||
|
||||
אשקול את הצעתך :-) ולא, ידי לא נקועה1. וכיוון שאת כבר משוחחת עימו2, את מוזמנת להזמין חופשי (רק אל תרגישי שאני מכופף עכשיו *לך*). נחתום. 1 סתם דלקת בגיד, אבל זה לא באשמתך3. לא ניגנתי כמעט כבר חודש, ואני משתגע לאיטי. 2 אני לא, ולא כי אני לא רוצה. יש לי יותר מדי מה להגיד ופחות מדי רעיונות איך להגיד את זה. 3 גם לא אשמת מיה, זו הגרביטציה הארורה הזו. |
|
||||
|
||||
3 כמו ואנונו, כך גם לניוטון נטפלים כי הוא נוצרי. |
|
||||
|
||||
יש למישהו? |
|
||||
|
||||
אני מגיע מהצפון, נתניה זה בדרך. |
|
||||
|
||||
מישהו עובר במקרה דרך הרצליה ויכול לתת לי טרמפ? |
|
||||
|
||||
מהרצליה זה לא מרחק הליכה? בכולופן אני בדרך. |
|
||||
|
||||
לא אני אבל אני רוצה לנצל את ההיזדמנות ולברך אותך לרקל צאת סיפרך הראשון על תוכנה פתוחה בעיברית מזל טוב |
|
||||
|
||||
מה קורה עם בוסטון? מישהו מתקרב? סיילם אולי? |
|
||||
|
||||
אם זה קרוב למאדים, תחכי בצומת ואני אעבור עם הצלחת. |
|
||||
|
||||
הרי זה מצויין, אני גרה קרוב לצומת. אולי תגיב לי לסלולרי 058-986150 (אבל בלי להשאיר הודעות, לא כל כך יודעת להוציא אותן. SMS זה בסדר). תודה! |
|
||||
|
||||
לא עדיף היה לשלוח לו את האינפורמציה הזאת בדוא"ל? מה גם שידוע שלזכרים באתר יש רק דבר אחד בראש. |
|
||||
|
||||
כן. תגובה מהירה, מחשבה איטית. לפחות זה סלולרי עסקי ואם אנשים לא מזוהים מתקשרים אני במילא מנתקת בלי גינוני נימוס. |
|
||||
|
||||
את לא זאת שהתגאת בלוגיקה שלך? אם ממילא את מנתקת ללא מזוהים, איך תזהי את הגלילי? על פי איזור החיוג? |
|
||||
|
||||
מזהה שהם לא מוכרים כשמתחילה לדבר אתם, ומכאן חוסר הנימוס בטריקה. יכולים להיות מוכרים ומתויגים כטיפוסים שליליים, וכנ''ל. דרך אגב, לא סבורה שיש ''לוגיקה'' אחת כללית לכל תחומי החיים. הלוגיקה של אותו פרופסור לפילוסופיה שהתגלה כמכה את אשתו (עדי משהו), לא בהכרח זהה בכל תחומי חייו. וזה כל העניין של בדיחת ''הכי חכם'' של סוקרטס, לכו תשוו בין משתנים שונים... לעניין רכישת כשרים כגון הוצאת הודעות מסלולרי, יש את העניין של מוטיבציה לרכוש את הכישור. |
|
||||
|
||||
אוקי, נניח. ומה הבדיחה עם סוקרטס? |
|
||||
|
||||
דרך אגב, משתאה זה הכותרת של ההשתאות לשרשורים של נושאים שהפתיעו אותי במיוחד. הבדיחה עם סוקרטס היא שלשאלה "מי האדם החכם ביותר" תשובת נביאת אפולו היתה "סוקרטס". מחד, הוא חכם משום שהוא יודע שהוא לא יודע. אבל, מבחינה מתמטית אין אפשרות לקבוע את "הכי חכם", מסיבות רבות. סיבה בולטת היא שיש סוגים רבים שונים של חוכמה, כך שהכי חכם זה משהו לא מוגדר ועוד קצת. אני משערת שסוקרטס וה"שופר" שלו, אפלטון, מהיותם מתמטיקאים, עלו על הנושא. בכל מקרה, את ההפרכה המתבקשת מספק סוקרטס כשהוא אומר לדיוטימה, בויכוח פילוסופי, "חכמת ממני". האירוניה הפנימית של סוקרטס מדהימה. הוא "צוחק" בעדינות גם על הנושא של "האלים אמרו". (האל אמר שאני הכי חכם, אז האמנתי לו! ומיד רצתי לבדוק את זה...) |
|
||||
|
||||
אני דווקא חושב ש"משתאה" הוא ניק טוב, אולי כדי שתדבקי בו, ניק טוב קשה למצוא. הניתוח שלך הזכיר לי את ההוכחה שאין מספר טבעי "משעמם": יהי N המספר המשעמם הקטן ביותר. ברור שזוהי תכונה מעניינת, ומכאן ש N אינו משעמם. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
את גם יכולה תמיד לשכוח אותו (כמו שקרה לי ביממה החולפת, *ערן* שים לב לאימייל ששלחתי!) ולבקש מהעבודה טלפון חדש. |
|
||||
|
||||
הה. תראי לי גבר אחד שלא יודע לשמוע הודעות קוליות בסלולארי שלו. מ.ש.ל. |
|
||||
|
||||
היא התגאתה בלוגיקה, לא בטכנופיליה. |
|
||||
|
||||
טוב לדעת שיש עוד אייל מנתניה חוץ ממני ומעדי |
|
||||
|
||||
מה זה טוב לדעת? איפה הנימוסים שלך? תבטיח לה שתבוא לאסוף אותה. |
|
||||
|
||||
אני רק מקווה שיש לה ביטוח כמו שאמר טרי פרצת אגב דורון אני מקווה שהפעם תסיר את זכות השטיקה שהשתמשת בה בפעם הקודמת ושניזכה לישמוע יותר את כולך |
|
||||
|
||||
בהזמנה הראשונה כתבת יפה: " מה? - כלומר, מה בתכנית? עוד לא ברור, תביאו כלי-נגינה ומצב-רוח וכחני ונסתדר. לא, מה יש לאכול? - אה. גם עוד לא ברור, אבל נדאג למשהו, ובכל אופן יהיה כשר. " ואולי כעת כבר מותר לי לשאול: האם התגבשה לה התוכנית הסופית? ולא רק מתוך סקרנות יהודית, אלא מתוך שיקול מתנדנד אם לבוא או לא. זה שיהיה מעניין, אני בטוח. רק השאלה למי, כי תחומי עניין הם עניין סובייקטיבי :-) כמו כן, תודה על ההתחשבות בעניין כשרות האוכל שיהיה. זו הרי החלטה שלא נובעת ממסקנות הסקר באייל על הכשרות :-) |
|
||||
|
||||
התכנית נמסרת רק לאיילים שאינם נמצאים באוברדראפט של למעלה מעשר תגובות להודעותי. ברצינות, לא התגבשה תכנית סופית, ולהוציא רעיון אחד או שניים אין למעשה שום דבר מתוכנן ואני גם לא בטוח שיהיה. אני סומך על נדיבותן ומקוריותן של המשתתפות והמשתתפים. השאלה אם יהיה מעניין ולמי תישאר כנראה פתוחה עד לאחר המפגש. חוץ מזה אני שולח לך דואל. |
|
||||
|
||||
אם מר פז יופיע, התוכנית כבר תתגלגל מעצמה, ביחוד אם גם ל.ב.פ. תהיה שם. אני מקוה שיש לך מצלמת וידיאו. |
|
||||
|
||||
לא יפה! תשאל את כולם, הם יגידו לך שאני חביבה ומתוקה ונעימת מזג. גידי גם טוען שאני יפיפיה. אבל זה בד"כ כדי שאני אתן לו למשמש. |
|
||||
|
||||
שגם אני אתייפייף לי (-: |
|
||||
|
||||
לא אותך אני לא רוצה למשש |
|
||||
|
||||
ואני בכלל לא התכוונתי להתייפייף על מנת שתמששני. תגובתי נבעה כהמשך לתקוותו של שכ''ג שאם ל.ב. מתל אביב תופיע וגם אני אועיל להופיע למפגש - יהיה אקשן ויש להביא מצלמת וידאו וכו'. לתומי שאלתי את ל.ב... אם היא מתכוונת להתייפייף, האם גם בעל הפלוגתא שלה להתייפייף גם כן. וזה היה סתם קוריוז לא מוצלח ביום לא רענן... |
|
||||
|
||||
גידי אידיוט. היה עליו לטעון שאת מכוערת דווקא, ואז לא היית עומדת בפני הפיתוי להעמיד אותו על טעותו. בשלב הבא הוא היה יכול להגיד שבטח יש לך שומה שעירה על התחת. |
|
||||
|
||||
על אוברדראפט: תגובה 219917. אני מבין שבעבר הלא-רחוק כבר התקיימו מפגשים שכאלה. אבקש לדעת במספר מילים מה היה האופי של הדיונים בין המשתתפים והמשתתפות? חוץ מזה, אני מחזיר לך דוא"ל בהזדמנות הראשונה. |
|
||||
|
||||
לא הייתי במפגשים הקודמים כך שאיני יכול להשיב. |
|
||||
|
||||
(בעצם, גם השאלה לא ממש ברורה לי). |
|
||||
|
||||
הוא מדבר על המשתתפות והמשתתפים וייתכן שהוא מתכוון - האם האופי של הדיונים מזכיר קצת אופי של *יונים. בתור בחור דתי, הוא לא יכול להרשות לעצמו פעילויות כאלה. |
|
||||
|
||||
אני מקווה מאוד שלא לזאת הוא התכוון. |
|
||||
|
||||
השאלה שלי הייתה ועודנה: לשם מה יש להתכנס על מנת להתדיין, מה לא מספיק טוב בדיוני האייל הנוכחים? ובמה בדיוק יהיה שונה אופי הדיון המתעתד מאופי דיוני האייל באתר, פרט לעניין ה"פנים אל פנים"? |
|
||||
|
||||
לפחות שינוי אחד משמעותי: אני לא אהיה שם. (אלמונים, היכונו!) |
|
||||
|
||||
לעזאזל, חשבתי שסוף סוף אזכה לראות את השוטה. |
|
||||
|
||||
אם כך בוא לכנס האלמונים. הפעם מתוכננת הילולה של ממש (פרטים יבואו). |
|
||||
|
||||
אה, לא ראית? הנה תמונה שלו: |
|
||||
|
||||
נדמה לי שהשכ''ג כבר הכחיש מעל מלבני האייל את הטענה כאילו הוא ג'ורג' בוש (אני לא זוכר אם סניור או ג'וניור). |
|
||||
|
||||
אכן הכחשתי, ואני מוכן להכחיש שוב: איני בוש הצעיר, ואני מסרב לענות על השאלה אם אני בוש האב או בוש ונכלם. בכלל, הקלות בה כל אחד מנכס לעצמו את התואר "שוטה" מתחילה לעצבן אותי. |
|
||||
|
||||
מזכיר לי בדיחה ששמעתי פעם. חוזר בתשובה עובר דירה ומגיע בפעם הראשונה לבית הכנסת המקומי. באיזשהו שלב הרב ניגש לארון הקודש, כורע ברך, מכה לעצמו בחזה ואומר "חוטא שכמוני! אני לא ראוי לרחמי שמים! אינני ראוי!". אחרי כמה דקות החזן מצטרף אליו ובדמעות קורא: "אני לא ראוי! אני לא ראוי!". אחר כך עוד שני אנשים מהשורה הראשונה מצטרפים ועושים את אותו הדבר. החוזר בתשובה נפעם ממה שקורה כנגד עיניו. גם הוא קם מהמקום, ניגש לארון, כרע ברך וקרא: "חוטא שכמוני! אני לא ראוי!" ואז הוא שומע את הרב לוחש לחזן: "פסססט, חזקל, תראה מי חושב שהוא לא ראוי." |
|
||||
|
||||
זה באמת השכ"ג? ואם כן, היכן ובאיזה הקשר? |
|
||||
|
||||
זה לא השכ"ג. זו רק התמונה הראשונה שקפצה לגלעד כאשר הוא פנה אל הדוד גוגל. הוא גם לא בוש (או לפחות כך הוא טוען). |
|
||||
|
||||
אני מבקש לא להוסיף את ה''א הידיעה לשמי, אלא במקרה שמדובר על הרשכ''ג (כמו הרמב''ם). והתמונה ההיא לא רק שאינה אני, גם האוחז בה מדבר על אידיוט אחר ואינו מעיד על עצמו. אותי אפשר לראות בתמונה מכנס האלמונים שנתתי אליה קישור פעם. תמונה מעודכנת תתפרסם אי''ה לאחר הכנס הבא. |
|
||||
|
||||
זו כבר בעייה שלך בהבנת הנקרא - הנ"ל מ http://www.ethicalarts.org/febgallery/global.jpg מעיד על עצמו עדות כפולה: אני אפרסק, שוטה הכפר הגלובלי. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |