|
||||
|
||||
לא יודע למה אבל הפרסומות האחונות מצליחות לעצבן אותי, תזהר אם תעבור על החוק יבוא שוטר.. זה מזכיר לי את האיומים של הורה לילד . הסיבה לתאונות שהיו לי, ראשונה באשמתי, זה היה בגלל אינטיליגנט שהחליט לתת ברקס חזק במהירות מאה קמש כיוון שטעה וחשב שאדום כאשר היה ירוק, גירדתי אותו קלות ואיש לא ניפגע. חוץ מגאוותי. תאונה נוספת עמדתי בעצור ומשהוא חתך ימינה לכיוון שלי קצת מהר מידי ולא ממש הצליח לעבור דרכי. תאונה שלישית נהג של רכב חקלאי החליט לאסוף גיזום כאשר הוא משאיר את הרכב שלו חצי על הכביש , הרכב שלפני בקושי הספיק לברוח ולי הייתה אופציה לדחוף את הרכב שלו או להכנס ברכב שמימיני , היינו 50 מטר אחרי רמזור שם פניתי שמאלה , כך שלא ראינו את הרכב העומד.ולא הספקנו לצבור תאוצה. אילו כל התאונות שלי במשך כ10 שנות נהיגה . אני נוהג לעבור על החוק (סליחה משטרה אם אתם קוראים נא לעצום עינים פה) או לפחות על אחד החוקים היחידים מידי יום בדרך לעבודה ובדרך חזרה במידה ואין פקקים. במה שעלול בהחלט לתת לי 10 נקודות על פי הפרסומת. למרות הנהיגה המאוד מסוכנת שלי על פי החוק ולמרות שבחו"ל נסעתי אף יותר מהר בלי לעשות תאונות , אני מצליח לשרוד מידי יום ולא לבצע תאונות הקשורות לחוק אותו אני עובר. (כנראה שאני קוסם) וכמובן גם כל הגרמנים אבל הם עם מיוחד. אם הם מחפשים במה להאשים את התאונות שיתחילו באיכות הכבישים התאורה ושאר תנאי הדרך, ולאחר מכן שיביטו על הנהגים. |
|
||||
|
||||
זה שבחו''ל נהגת יותר מהר לא אומר כלום לגבי מידת הסיכון של הנהיגה שלך בארץ. העובדה שתנאי הדרך ''קצת'' שונים צריכה לגרום לך לנהוג לאט יותר. |
|
||||
|
||||
באיטליה ישנם כבישים רבים שדומים באיכותם לכבישים בארץ ועדיין המהירות המותרת גבוהה יותר. בכבישים שנסעתי בהם בגרמניה לא פעם הייתה יאכות שווה ואו נמוכה יותר ואז נסעתי בהתאם לתנאי הדרך אולם בכבישים שמאפשרים נסיעה מהירה יותר נסעתי מהר יותר בלי בעיה, כנ"ל בשוויץ. בישראל יש מספיק כבישים גרועים בהם אני מאט ויש מספיק כבישים טובים מאוד, למשל כביש 6 שאינו עמוס והינו חדש יחסית בלי בעיות, אין שום סיבה שלו יסעו שם במהירות של 140 או 150 קמ"ש , רמז זה מה שקורה שם גם היום. (ויש מלכודות משטרה למי שהולך לנסות) ולהפתיע אין תאונות. גם באיילון בשעות לא עמוסות ניתן לנסוע מהר כן בכביש אשדוד תל אביב, כביש 1 , כביש דימונה באר שבע, ועוד כבישים רבים וטובים. אפילו הכביש לכיוון אילת שרבים עוברים בו את המהירות המותרת מראה למרות איכותו הנמוכה כי ניתן לנסוע מהר. אגב כמות הנהגים שנוסעת מעל המותר מוכיחה כי אפשר לנסוע מהר יותר, במידה ואכן היה היגיון בחוק הרי שכמות התאונות בגלל מהירות הייתה גדולה בהרבה . ולא 6 אחוז כפי שנירשם פה. |
|
||||
|
||||
זה לא רק עניין של איכות הכבישים אלא גם של אופי הנהיגה, הצפיפות בכביש, איכות ורמת הבטיחות של המכוניות. אני מסכים שהמהירות המותרת היא נמוכה מידי אבל בפועל ברוב הכבישים הבין עירוניים אתה יכול לנפנף לשלום לשוטרים עם מכמונת כשאתה נוהג במהירות 110 קמ"ש בלי שתקבל דוח וזו כבר מהירות סבירה שמתאימה לדעתי לתנאי הדרך. |
|
||||
|
||||
''אני מצליח לשרוד'' זה באמת נימוק משכנע מאד. אני מקוה שתוכל להשתמש בו עוד הרבה שנים. |
|
||||
|
||||
זה כמובן נאמר בציניות. אגב אני ועוד הרבה אנשים אחרים ''שורדים'' מידי יום. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |