|
||||
|
||||
ראשית לפי הציטוט שלך: "יש פה סילוף כפול משום שידעו שפילטוס היה אדם אכזר וקשה, וידוע שישו ... הוצא להורג בידי נציב רומי." נקודת המוצא של דוד פלוסר היא שידוע שישו הוצא להורג בידי נציב רומי - אם הציטוט מדוייק וההקשר אינו חסר, מדובר במחקר עם תוצאות ידועות מראש. לגבי אמינות המקורות היהודיים - אני לא רואה שום סיבה הגיונית לקחת אחריות במאה החמישית על צליבתו של ישו. |
|
||||
|
||||
אולי בגלל תגובה 200939 (והסאב-טקסט: אפילו אם מבחינה הסטורית1 לא היהודים הרגו אותו, כך היה ראוי שיהיה). 1 לגמרא חשובה הרבה יותר האמירה החינוכית מאשר הדיוק ההסטורי |
|
||||
|
||||
ועכשיו אני כן רואה סיבה הגיונית ל''לקיחת האחריות'' במאה החמישית. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |