|
||||
|
||||
את שני חלקי המשפט שלך אפשר ליישב גם ללא סרקאזם: "המחבלת שפכה דם רב, אך היא עדיין צחה ותמימה (שכן היא אינה אשמה בנסיבות שהביאו אותה לשפוך דם רב, אלא הכיבוש הישראלי וחייליו הרצחניים)". על פי הקונוטציות של "הכיבוש" ושל המחבלים המתאבדים, זו הפרשנות הסבירה והמיידית יותר. "שתמונת המחבלת הושקעה בתוך בריכת הדם, כלומר אי אפשר להפריד אותה מהמעשה הנורא שעשתה." הפוך: המחבלת אינה מתבוססת בדם ששפכה, אלא היא צפה מעליו, ותמונתה נשארת נקייה, כלומר הדם אינו "נוגע" בה. זה גם בדיוק מה שהשגריר זעם עליו. אני בהחלט לא טוען שהפרשנות הסרקסטית לא קיימת, אלא שהיא הרבה פחות ברורה מהפרשנות המיידית, שהיא אנטי ישראלית במובהק. זו הבעייה האמיתית עם ה"יצירה" הזו, ולא אנטי הישראליות שלה: היא פוסחת על שני הסעיפים ומנסה להיות בסדר עם כולם. "פוסט מודרניזם" במירעו. |
|
||||
|
||||
עניתי לך ב תגובה 193296 בסדר, בסדר, אני מסכימה - זו יצירה פשטנית, ילדותית, קיטשית ומעצבנת. אבל לפחות אתה מסוגל למצוא את הכוחות הנפשיים להודות שיכול להיראות כאן גם סרקאזם. מה שבשביל דב, כנראה, הוא הכנסת צלם להיכל. |
|
||||
|
||||
לא אמרתי שזה לא ''יכול להיראות''. אמרתי שלא מעניין אותי מה ''יכול'' להיראות, אלא מה התכוון האמן להראות. גם לא התייחסתי לשאלה אם הוא אמן טוב או רע, ובעניין שלפנינו זה גם לא מעניין אותי. לדעתי כוונתו הייתה לפגוע בנו. זה כל מה שאמרתי. |
|
||||
|
||||
מהפסקה האחרונה ב תגובה 193228 כן משתמע שזה לא "יכול להיראות". אבל מילא, באמת נראה לי שמיצינו את הנושא. |
|
||||
|
||||
אני מכחיש זאת בכל תוקף. גם בפסקה הזאת התכוונתי רק לכוונת האומן ולא, למשהו שנפל על המוצג במקרה, ונותן מראה כזה או אחר ללא כוונה. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |