|
||||
|
||||
שאלה טובה, ערן. עיינתי בכמה לינקים, ועושה רושם שבסך הכל התגובה חיובית והתכנית מעניינת. יש מי שחושבים שחשיפה של אורח החיים ההומוסקסואלי (אני זוכרת את ההסתייגות המצויינת של אורי) ל-mainstream America היא חשובה וראויה: http://bremertonmoon.com/bremertonmoon_005.htm ויש מי שמביעים שביעות רצון דומה לשלי מהחביבות והסובלנות שבתכנית (ואגב כך, מתברר לי עכשיו, הוציאו לי חלק מהמילים מהפה): http://www.indegayforum.org/authors/vanasco/vanasco1... אבל לפחות במאמר האחרון מצויין שיש מי שמסתייג. החברים שלי כאן, מכל קצות קשת הזהות המינית, החל בסטרייטים מושבעים וכלה בהומואים "קמפיים" ובטרנסג'נדרים לוחמים, כולם חולים על התכנית ומקליטים כל פרק. |
|
||||
|
||||
אולי את(או הדר) יכולה גם להעיד על סוגי המוצרים שמפרסמים בהפסקות הפרסומת? האם יש מוצרים שהם במובהק פונים לGLBT? |
|
||||
|
||||
אופס. כמובן שאת הדר. סליחה. |
|
||||
|
||||
לא, הפרסומות הן כרגיל. |
|
||||
|
||||
טוב, אז זה פוסל את התאוריה שלי לגבי כוח הקניה של GLBT, מצד שני, איזה מוצר יכול להיות ספציפי ל GLBT? תרגיל מעניין במדעי התקשורת (אם כי קצת "הנדסה הפוכה"): לנסות לתת לאנשים לנחש את סוג הסדרה אך ורק לפי מקבצי הפרסומת, בלי לראות את הסדרה עצמה. |
|
||||
|
||||
ככה אני יודעת כמה אנשים רואים יחד איתי את התכניות בהן אני צופה, ואיזה מין אנשים הם. קרה לי לא מזמן שהגעתי ל-MTV תוך זפזופ, וגיליתי עולם שלם של פרסומות שלא ידעתי בכלל על קיומו - המוצרים אותם מוצרים, אבל הפרסומות אחרות לגמרי. |
|
||||
|
||||
איך את יודעת מהפרסומות *כמה* אנשים רואים יחד איתך? לפי התור בשירותים כשהפרסומות מופיעות? :) |
|
||||
|
||||
זמן פרסום זול וזמן פרסום יקר. קל להבדיל בין פרסומת למכולת המקומית לבין פרסומות הפריים-טיים המושקעות. |
|
||||
|
||||
בזז. פריים *טיים*. זיהית לפי השעה ביום, ולא לפי תוכן הפרסומת. מינוס עשר נקודות. מה נראה לך, הפרסומות האלה שמראים בסופרבול ( לא מכיר באופן אישי, אבל כך שמעתי) שהם עולות המון כסף, גם להפיק אבל בעיקר זמן השידור - מראים אותם רק פעם אחת ודי, או שגם צופי שידורים חוזרים של "אני חולם על ג'יני1" יזכו לראות אותם? 1 המדד כמובן. תוכנית על סוציולוגיה וכלכלה. |
|
||||
|
||||
נו באמת, השתמשתי במונח "פריים טיים" תוך ציפיה שתגיב בדיוק כפי שהגבת. ניסיתי להדגים סוג פרסומות שרואים כשזמן הפרסום הוא יקר, כמו בפריים-טיים. עכשיו דמיין שאתה צופה בטלוויזיה בשעה 7 בערב, ובתכנית אחת הפרסומות הן למכולת בעוד בתכנית אחרת הפרסומות הן אותן הפרסומות שתראה בפריים-טיים. |
|
||||
|
||||
ידעת איך אגיב? זה כבר ממש מכשול בפני עיוור. לא יפה. בכל אופן, אני לא מכחיש שיש משהו בדברייך. בארה"ב יש סלוטים שמיועדים לפרסומות לוקליות ולפרסומות כלל רשתיות, ומין הסתם המחיר הוא בהתאם, אבל אני לא בטוח שהמיקס הוא שונה בין תוכניות. אי לזאת, אני מודיע בהכנעה שמכיוון שאת אכן רואה את התוכניות ואני רק עושה אקסטרפולציה על בסיס ערוץ 2, אני מקבל את דעתך. |
|
||||
|
||||
דווקא מעניין אותי מה קורה בערוץ 2. האם זה לא אותו הדבר? (ד"א, לרוב זמני הפרסום הזולים לא יוקדשו לפרסום מקומי, אלא לפרסומות לכל מיני מוצרים איזוטריים הנמכרים רק דרך הטלוויזיה, החל מדיסקי-אוסף לפי נושא וכלה בכדורי פלא שיגרמו לך לאבד 5 קילו ביום. אלו תמיד פרסומות בתקציב מזערי ולרוב גם די מביכות בפושריות שלהן.) |
|
||||
|
||||
בדרך כלל לא שמים פרסומות לבנקים וטמפונים על הסרטים המצויירים, נדמה לי שזה שיא התיחכום הפילוחי. |
|
||||
|
||||
פרסומות למוצרי הגיינה נשית, חיתולים, וכל אלו שכוללות את ג. יפית (בפרט שעירות יתר ודליפת שתן) יופיעו בזמן ארוחת הערב. |
|
||||
|
||||
לגמרי במקרה נתקלתי בתגובתך, ואשמח לקבל חומר בנדון , אודות מקבצי הפרסומת בהתאמה לסדרות לסוגיהן. |
|
||||
|
||||
לצערי לא אוכל לעזור לך,אין לי שום חומר מיוחד בנושא, אמרתי מה שאמרתי על סמך ידע אנקדוטלי וצפיה חולנית בערוץ שתיים. אבל אהבתי את הניק . |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |