|
מכוניות גרמניות משובחות מוגבלות אלקטרונית ל-250 קמ"ש (שזה 155 מייל לשעה). מספר המכוניות האמריקאיות שמסוגלות לנסוע במהירות כזו ולא להשאיר את המנוע על הכביש ואת הנוסעים על עץ סמוך הוא מאד מצומצם (בדרך כלל יש להן רק שני מושבים ולא קוראים להן לינקולן).
אלה לא היו 160 מייל לשעה, גם לא "זיוף ספידומטר של 10%". אלה היו 160 קמ"ש. וגם זה מזל, כי במהירויות כאלה רוחות צד נוהגות להסית ספינות אמריקאיות גדולות (ככה לינקולן מפרסמים את עצמם פחות או יותר!) אנה ואנה.
כששכרתי מוכנית בארצות הברית, זו היתה איזה אולדסמוביל חביבה שהיתה "התשובה האמריקאית לב.מ.וו. ולמרצדס". היה לה מנוע נמרץ ומתלים סבירים גם בקנה מידה אירופאי - היא ממש לא היתה מכונית מביכה כמו חלק מהאמריקאיות גם היום. אפילו היא במהירויות של בערך 100 מייל לשעה הרגישה לא כל כך בסדר על כביש ישר למדי. אני לא מצליח לדמיין בכלל כמה הייתי צריך להלחם כדי להשאיר אותה על הכביש עם עוד 20 או 30 מייל לשעה.
|
|