|
||||
|
||||
לא מדוייק, עייני בהמשך הכתבה ותראי את הנתונים המספריים (הקישור בגוף הידיעה). מתוך סה"כ הניגשים לבחינות ברמה מוגברת (28080) כ- 45% (12540) הן בנות וכ- 55% (15540) הם בנים, כך שהפער הולך ומצטמצם ואינו כל-כך משמעותי. |
|
||||
|
||||
תודה. לצערי אין באפשרותי להיכנס לקישורים של ynet, כיוון שבתור תושבת חו"ל הכניסה לאתר כרוכה בתשלום (ולא, זה לא מספיק חשוב בשביל שאני אתחיל למחוק את כל הקוקיז או בשביל להתחיל לעקוף דרך כל מיני פרוקסי סרברז, תודה). אני תהיתי מהו אחוז הבנות הנבחנות ב-5 מקרב הבנות הניגשות לבגרות באופן כללי, ולא מקרב כלל הנבחנים ב-5, בדיוק בגלל הסברה שהעלה דובי - בנים רבים יותר ניגשים ל-5 גם אם ביצועיהם יכולים היו להיות טובים יותר ב-3 יחידות. יצא לי ניסוח מסורבל. שוב - עם דוגמא: אם 45% מכלל הנבחנים ב-5 הם בנות, אבל 90% (סתם לצורך ההמחשה) מכלל תלמידי התיכונים הם בנות, הרי ש-45% מכלל הנבחנים זה בהחלט אליטה נבחרת של מוחות נשיים מתימטיים מבריקים. |
|
||||
|
||||
אני מקווה שאנחנו מסכימים לפחות שכלל תלמידי התיכון מתחלקים בערך חצי-חצי, לא? |
|
||||
|
||||
לא בכיתות הגבוהות. בעולם כולו אחוז הבנות עובר את אחוז הבנים בכיתות הגבוהות, ואני מנחשת שגם בארץ. בנוסף, הרי שגם הסטיה הקטנה של 45%-55% המתוארת בכתבה מספיקה כדי לעוות לחלוטין את התוצאות. |
|
||||
|
||||
רמה מוגברת - האם מדובר בחמש יחידות דווקא או ארבע-לפחות? גם אני, כנגה, מאותגר-ynet-ית. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |