|
||||
|
||||
זאת היתה גם המחשבה הראשונה שלי, אבל במאמר מודגש שגם במספר יח''ל קטן יותר ציוני הבנות עולים על ציוני הבנים, ולפחות במתמטיקה, כולם ניגשים למבחן זה או אחר. |
|
||||
|
||||
כן, אלא מה, שלבגרות ב-5 יחידות נדחפים גם בנים שאינם מסוגלים להשיג ציון גבוה (עבדכם הנאמן, למשל), ובכך מורידים את הממוצע לבנים, בעוד שליחידות הנמוכות הולכות גם בנות שהיו יכולות להוציא ציונים נאים ב-5 יחידות, ובכך הן מעלות את הממוצע שלהן גם שם. ועכשיו, האם נוכל להפסיק סוף סוף עם הרעיונות הדביליים לפיהם צריך להתאים את לימודי המתמטיקה לבנות (כולל, ר"ל, יצירת כיתות נפרדות לבנים ובנות) - או שמא נדלג ישר לטענה שצריך להתאים את הלימודים לבנים המקופחים? |
|
||||
|
||||
ועם זאת, בירושלים, בית הספר התיכון שמשיג את התוצאות הגבוהות ביותר במתמטיקה (אני לא בטוחה בנוגע לשאר המקצועות הריאלים) הוא תיכון ''פלך'' - תיכון דתי לבנות בלבד. |
|
||||
|
||||
פלך גם משיג (או לפחות השיג כשאני עוד קראתי דברים כאלה) את אחוזי הזכאות לבגרות הגבוהים ביותר בעיר - אם אני זוכרת נכון זה היה משהו כמו 99%. אני לא יודעת אם זה אומר משהו. |
|
||||
|
||||
אולי זה לא אומר כלום, אולי זה אומר משהו על איכות ההוראה שם, ואולי זה מעיד על חומרת הסנון בדרך. |
|
||||
|
||||
אני יודעת. כנראה שזה קשור (גם) לסינון, אבל בהתחשב בעובדה שפלך אף פעם לאהיה אופציה מבחינתי (כי זה בי''ס דתי), אני לא יכולה להיות בטוחה. נראה לי שברוב בתי הספר שמובילים בדירוגים האלה זה קשור לסינון. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |